Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی بزرگ‌ترین رویداد علمی – پژوهشی ورزش کشور را  به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش ورزش سه و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی، دوازدهمین همایش بین‌المللی علوم ورزشی با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با شعار "توسعه فناوری ورزشی برای زندگی فعال" با محوریت فعالیت بدنی، تندرستی و پیشگیری از بیماری، فناوری و نوآوری در ورزش، سیاست‌گذاری و توسعه پایدار در ورزش، صنعت ورزش، مطالعات روان شناختی و توسعه فرهنگی و اجتماعی ورزش، توسعه ورزش بانوان، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، تربیت‌بدنی ویژه (ورزش برای بیماران و افراد با کم‌توانی) و ورزش و رسانه جهت هم‌اندیشی، تبادل آخرین دستاوردهای بنیادی، توسعه ای و کاربردی، حرکت در راستای تأمین نیازهای جامعه، توانمندسازی در مسیر تدبیر و امید، توسعه ملی وبین المللی توسط پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی ورزش کشور با حضور دانشمندان و پژوهشگران برجسته داخلی و خارجی، 19 الی 22 آبان ماه 99" به صورت مجازی"  برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این همایش فرصت مغتنمی جهت ارتقای سطح علمی و کاربردی بومی و منطقه‌ای در حوزه علوم ورزشی و رشته‌های وابسته را فراهم می‌آورد. هم‌چنین، پیش‌بینی نشست‌های جانبی در قالب کارگاه‌های علمی تخصصی، کرسی‌های نظریه‌پردازی و موضوعات خاص صنفی، چالش‌ها و چشم‌اندازهای علوم ورزشی، بخش اختصاصی استارتاپ‌ها را به‌ویژه برای پژوهشگران جوان، ورزشکاران و مدیران کشور ترسیم خواهد کرد.


استادان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقه‌مندان حوزه علوم ورزشی می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت همایش به نشانی https://12thcong.ssrc.ac.ir از آخرین اخبار این همایش مطلع شوند.

 

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تربیت بدنی علوم ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا رادفر معاون پژوهشی این واحد دانشگاهی در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران که در واحد علوم و تحقیقات در حال برگزاری است، گفت: واحد علوم و تحقیقات، دانشگاهی پیشرو در حوزه‌های علم و فناوری در پایگاه‌های علمی کشوراست. این واحد دانشگاهی حتی در مقیاس جهانی یک مرجع علمی شناخته شده است. 

وی با بیان اینکه واحد علوم و تحقیقات با تکیه بر ظرفیت و امکاناتی که دارد از تکنولوژی‌های جدید و فناوری‌های نوین در حوزه‌های مختلف همچون هوش مصنوعی و رباتیک حمایت می کند، ادامه داد: رباتیک و هوش مصنوعی از جمله موضوعات مورد تأکید این واحد دانشگاهی بوده و جزء سیاست‌های استراتژیک واحد علوم و تحقیقات است.

به گفته رادفر، واحد علوم و تحقیقات همواره از حضور افراد اثرگذار در علوم نو و نقش آفرینی در جهت توسعه این علوم، حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه رقابت‌های ربوکاپ آزاد ایران برای شناسایی توانمندی‌ها در این حوزه و ایجاد انگیزه در دانشجویان و دانش‌آموزان برای بیشتر پرداختن به این علوم، نقش مهمی ایفا می‌کند، خاطر نشان کرد: این مسابقات به عنوان اکوسیستمی یک پارچه، عناصر درگیر درحوزه‌ توسعه‌ هوش مصنوعی و رباتیک در کشور را به صورت همگرا هدایت می‌کند.

معاون پژوهشی واحد علوم و تحقیقات ضمن اعلام آمادگی این واحد دانشگاهی برای  ایجاد دبیرخانه دائمی مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران در واحد علوم وتحقیقات، گفت: ظرفیت‌های بسیاری برای همکاری‌های علمی و فناورانه با کمیته ملی ربوکاپ وجود دارد و در برنامه‌های آتی از این ظرفیت‌ها بیشتر بهره خواهیم برد. واحد علوم و تحقیقات می تواند دانش رباتیک را در سطح ملی توسعه دهد. 

رادفر افزود: برای جذب و حمایت تیم‌های برتر این مسابقات در واحد علوم و تحقیقات، پیگیری‌های لازم صورت می گیرد. تیم‌های برتر این مسابقات، جوانانی هستند که آینده دارهستند. بنابراین باید در مسیر توسعه، هدایت شوند و تحت سرپرستی مراکز علمی و دانشگاهی قرار گیرند. معتقدم واحد علوم و تحقیقات می تواند این هدایت را عهده دار شود.

براساس این گزارش، هجدهمین دوره مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران با شعار "یادگیری، آینده درخشان" در دو بخش دانشجویی و دانش‌آموزی به میزبانی واحد علوم و تحقیقات تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واحد علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • آموزش یک رشته ورزشی برای دانش‌آموزان در برنامه هفتم توسعه از الزامات است
  • تسلیمی مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و توسعه ورزش بانوان شد
  • برگزاری سه کارگاه علمی تخصصی همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب»
  • یافته‌های علمی و تحقیقاتی حوزه علوم شناختی تبادل می‌شود
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • اجرای طرح ورزش و مردم در خوزستان
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • ده سرمایه‌گذاری هماهنگ برای توسعه اقتصاد ورزش