Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در تیرماه سال ۹۹ پسری ۱۵ ساله در یکی از محلات شهرستان خاش توسط فردی ناشناس ربوده و به مکانی نا معلوم منتقل می‌شود.

وی افزود: بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شده و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری این آدم ربا و آزاد سازی این نوجوان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عامل این آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی، اقدام به ربایش این نوجوان کرده است.

وی گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی استان و اقدامات تخصصی صورت گرفته آدم ربا که مجبور به آزاد سازی این نوجوان کرده، پس از ۴ ماه فرار از دست مأموران روز گذشته در عملیات پلیس شهرستان ایرانشهر در مخفیگاهش در کوه‌های بزمان این شهرستان دستگیر کنند.

سردار طاهری با بیان اینکه فرد آدم ربا به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

کد خبر 5057463

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان احمد طاهری آدم ربایی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر

عبدی گفت: در پی گزارش سرقت از منزل بلافاصله ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در محل حاضر شدند و رسیدگی به پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

 عبدی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده ماموران مشخص شد سه سارق اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کردند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان اهر در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان شدند و با هماهنگی مقام قضایی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و ۲ متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر کردند و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی اهر گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدی ادامه داد: از متهمان یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره‌ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی. وی. آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر