Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرسرتیپ جانباز محمد یوسف سلیمانی از پیشکسوتان جهاد و حماسه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس به برادر شهیدش ابوالقاسم سلیمانی و دیگر یاران شهیدش پیوست.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمد یوسف سلیمانی شامگاه پس از سالها تحمل رنج‌های ناشی از مجروحیت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید والامقام ظهر امروز دوشنبه پنجم آبان ماه در  زادگاهش، دهستان خورهه در بخش مرکزی شهرستان محلات به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ محمد یوسف سلیمانی  متولد دوم دی ماه 1319 در شهرستان محلات استان مرکزی، از پیشکسوتان جهاد و شهادت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی و از همرزمان و یاران  امیر سرلشکر  شهید حسن آبشناسان بود و در دوران دفاع مقدس در عملیات بیت‌المقدس از ناحیه پا، کتف و پهلو به مقام پرافتخار جانبازی نائل شد.

 برادر ایشان، شهید «ابوالقاسم سلیمانی» از شهدای عملیات بیت المقدس و از فاتحان خرمشهر است.
روحش شاد ویادش گرامی.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ارتش جمهوري اسلامي ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، شهید علی رحیمی درسال ۱۳۶۴ در جزیره بوارین  و شهید حسین رحیمی سال ۱۳۶۳ در منطقه سومار به شهادت رسیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • مادر شهیدان خانمحمدی در تبریز به فرزندان شهیدش پیوست
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • تشییع شهید جانباز ۷۰ درصد دوران هشت سال دفاع مقدس در مشهد
  • آغاز عملیات اجرایی پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • آغاز عملیات پتروپالایشگاه شهید سلیمانی و راه‌اندازی ۲ پروژه پالایشی در ۱۴۰۳/ افزایش ۷ درصدی تولید بنزین در سالی که گذشت
  • تشییع پیکر مطهر جانباز معزز ۷۰ درصد در مشهد
  • جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس خراسان رضوی به شهدا پیوست