Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا در سطح جامعه نیازمند همکاری مردم هستیم چراکه اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی در کنار رعایت دستورالعمل‌ها توسط مردم نتیجه مثبت خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، محمدمهدی شهریاری شامگاه دوشنبه در هفتاد و پنجمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: پیشنهاد اعمال محدودیت‌های گروه ۲ را پس از تصویب در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا به وزارت کشور ارسال کرده‌ایم تا در صورت موافقت نسبت به اعمال آن اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته این محدودیت‌ها در کنار مراقبت عمومی و توجه تمام مردم به دستورالعمل‌های بهداشتی کارساز است و نباید به عنوان تنها راهکار مقابله با بیماری به آن نگاه شود.

استاندار آذربایجان‌غربی، ضمن تاکید بر لزوم تسریع در ارائه جواب آزمایش‌های تست کرونا در استان عنوان کرد: هرچند افزایش نمونه‌گیری را شاهد هستیم اما این مورد باید در کنار تسریع در روند جواب‌دهی تست‌های کرونایی انجام شود تا رضایت مردم را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: مراکز نمونه‌گیری ۱۶ ساعته نسبت به بستری و تحت مراقبت داشتن مراجعین توجه داشته باشند تا به این ترتیب از شیوع بیشتر بیماری در سطح جامعه پیشگیری شود.

شهریاری با اشاره به مجرم شناخته شدن افراد دارای تست مثبت کرونا که در سطح جامعه تردد دارند، گفت: با این افراد که نسبت به قانون شکنی و تهدید جامعه اقدام می‌کنند باید برخورد جدی شود.

وی ابراز داشت: فرمانداران و نیروی انتظامی شهرستان‌ها باید نسبت به نظارت جدی و نیز اعمال درست و مناسب محدودیت‌های سطح ۳ و ۴ دقت کافی داشته باشند و در این خصوص رضایت عموم و به ویژه فعالان اجتماعی را جلب کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی، ضمن بیان این نکته که نباید انجام دورکاری در ادارات موجب افزایش سفرها شود، خاطرنشان کرد: شاهد این موضوع هستیم که برخی کارمندان پس از اعمال دورکاری در ادارات نسبت به انجام مسافرت اقدام کرده‌اند که در این خصوص اگر همچنان روند مسافرت‌ها ادامه داشته باشد نسبت به محدودسازی در موضوع دورکاری ادارات اقدام می‌کنیم.

وی همچنین از وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن مختلف انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سطح رعایت بهداشت در بخش حمل و نقل، صنایع و صنوف از میانگین کشوری پایین‌تر است و بر همین اساس باید تدابیر ویژه از سوی متولیان اندیشیده شود.

شهریاری خبر از راه‌اندازی گشت‌های ارشادی ویژه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با همکاری بسیج و هلال احمر داد و تصریح کرد: این تیم‌ها وظیفه تذکر به افرادی را دارند که نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کم‌توجه هستند.

وی در پایان لزوم افزایش سطح رعایت دستورالعمل‌ها در بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد و اذعان داشت: در این حوزه نیز باید ضمن رعایت دستورالعمل‌ها نسبت به افزایش آن‌ها نیز اقدام شود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: دستورالعمل های بهداشتی رعایت دستورالعمل ها آذربایجان غربی محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتی، عباس محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف 2 ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارایه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ وبر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است. بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 847049 برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه - آگهی

دیگر خبرها

  • ثبت 70 هزار اشتراک‌پذیری جدید گاز در آذربایجان‌غربی
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • راه اندازی هنرستانهای جوار صنعت برای تامین نیروی کار ماهر در آذربایجان غربی
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز نوآوری فرآورده های زنبور عسل درآذربایجان غربی
  • مبارزه با مواد مخدر؛ یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • راه اندازی دستگاه پیشرفته پلاکت خون در پایگاه انتقال خون خوی
  • مبارزه با مواد مخدر یک تکلیف عمومی در جمهوری اسلامی است
  • ارسال بیش از ۵۰۰ اثر به دبیرخانه هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی