Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - به مناسبت هفته ناجا در استان البرز و به منظور همکاری دو جانبه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، حمایت از تحکیم خانواده و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تفاهم نامه ای فی مابین مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی و فرماندهی انتظامی استان البرز منعقد و امضا شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان البرز، حسین فلاح نژاد دردیدار با سردار محمدیان ، فرمانده انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: زحمات نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیتدر استان البرز مثال زدنی است و این به برکت وجود فرمانده مقتدر و مردمی این نیرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به این که در اداره کل کار استان در سال جاری با توجهبه شیوع ویروس کرونا شرایط را برای مراجعه غیرحضوری افراد فراهم کرده‌ایم گفت: خدماتارائه شده در اداره کل بیشتر بصورت مجازی بهمتقاضیان ارائه می شود.
فلاح نژاد با اشارهبه وجود تشکل های کارگری در استان اظهارکرد: توجه به معیشت کارگران و پرداخت بهموقع حقوق و مزایای این قشر جامعه از سوی کارفرمایان در البرز از مسائل مهم است و همواره مورد تاکید اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان است.
وی در ادامه براهمیت انعقاد تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد در پیشگیری از آسیب های اجتماعیدر جامعه کار و تولید البرز تاکید کرد و گفت: گسترش همکاری به منظور آموزش هایهدفمند علمی و آموزشی و پژوهشی و نیز برگزاری کلاس های آموزشی با توجه به اولویتجرایم در سطح استان با مشارکت کارشناسان پلیس تخصصی نیروی انتظامی استان،تعامل وهمکاری در جهت بستر سازی، حمایت از اشتغال و تولید و توسعه ونهادینه کردن نظم وانضباط و امنیت اجتماعی در سطح استان،گسترش هماهنگی درون و برون سازمانی در جهتارتقا سطح آگاهی طرفین، ارتقا و رشد فرهنگی کارفرمایان نسبت به آسیب های متعدد اجتماعی ونیز رشد فرهنگی کارگران و خانواده هایآنان با آموزش به جهت بالا بردن اطلاعات جامعه کار وتلاش در کاهش آسیب های اجتماعیاز اهداف این تفاهم نامه است.
وی با اشارهبه اینکه وجود کارگران یک سرمایه مهم برای نظام جمهوری اسلامی ایران تلقی می شوندخاطر نشان کرد : امیدواریم با امضای این تفاهم نامه آسیب های جامعه کارگری را به حداقلبرسانیم و با افزایش سطح آگاهی این قشر به پویایی هر چه بیشتر آنان کمک کنیم .
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان البرز در ایندیدار با تشکر از زحمات و حمایت های نیروی انتظامی استان در حوزه کارگری تصریح کرد: این امر منجر کاهش آسیب های اجتماعی و نیز افزایش امر تولید در سطح استان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رفاه اجتماعی استان کار و رفاه اجتماعی آسیب های اجتماعی انتظامی استان کل تعاون کار استان البرز تفاهم نامه اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند

محمد امین بابایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: درصورتی که اتاق بازرگانی مشترک ایران و افغانستان، فهرستی از تجار افغانستانی در استان را به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارایه دهد، فرآیند دریافت پروانه کار و اقامت آنان تسهیل خواهد شد.

او افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی متولی صدور پروانه کار اتباع در استان است، لذا کتمان اطلاعات از سوی برخی از متقاضیان تمدید پروانه کار و ارائه فاکتور‌های غیر قابل استناد از شرکت‌های بازرگانی بدون نام و نشان، مانع صدور مجوز پروانه کار برای آنان می‌شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: تا زمانی که پروانه کار تمدید نشود، اقامت اتباع در استان غیرقانونی است، برای تمدید پروانه کار تجار، به اسناد و مدارک کافی دال بر تجارت آنان در ایران نیاز است

بابایی بیان کرد: از سوی دیگر رعایت اصل شفافیت و صداقت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و با ارائه فاکتور‌های غیر قابل قبول امکان تمدید پروانه اقامت نیست.

او تصریح کرد: تجار افغانستانی که تمایل به فعالیت اقتصادی در ایران دارند، می‌توانند در سال اول فعالیت با معرفی اتاق مشترک ایران و افغانستان، پروانه کار دریافت کنند و برای تمدید آن باید مدارک و اسناد مورد نیاز مطابق با قانون را ارائه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بازدید شبانه از واحد‌های شبکار نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار سه دهک اول درآمدی
  • اختصاص بسته‌های غذایی مادران دارای فرزند شیرخوار
  • همکاری قضایی ایران، عراق و سوریه علیه تروریسم
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • همکاری کمیته‌امداد و سازمان زندان‌ها برای حمایت از خانواده‌های زندانیان
  • ۹۰ درصد اتباع افغانستانی در خراسان رضوی خواهان مجوز اقامت هستند
  • آموزش تعاونی ها به فنی وحرفه ای سپرده می شود