Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@13:29:23 GMT

تحقق ۷۷ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۴۴۵۰

تحقق ۷۷ درصدی اشتغال در بخش کشاورزی استان قزوین

ایسنا/قزوین رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تحقق ۷۷ درصدی اشتغال بخش کشاورزی استان قزوین از ابتدای سال جاری تا پایان مهر خبر داد.

فاطمه خمسه عنوان کرد: در جلسه کارگروه اشتغال استان، میزان تعهد اشتغال بخش کشاورزی استان برای سال‌جاری ۳۸۴۸ نفر برای سال‌جاری تعیین شده بود که تاکنون ۲۹۵۹ نفر در سامانه رصد اشتغال استانی ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اعطای تسهیلات از منابع رونق تولید، تسهیلات حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار مناطق روستایی و عشایری، تسهیلات بند الف تبصره ۱۸، کمک‌های فنی و اعتباری و مشاغل خانگی، اعطای هشت فقره تسهیلات برای مکانیزاسیون کردن واحدهای تولیدی بخش کشاورزی، تثبیت اشتغال و در نتیجه تحقق میزان اشتغال پیش بینی شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین؛ ایجاد اشتغال و درآمدزایی را از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه بخش کشاورزی ذکر کرد و گفت: در سال جاری سهم تعهد اشتغال بخش کشاورزی در شهرستان قزوین ۹۶۲ نفر، تاکستان ۹۶۲ نفر، بوئین‌زهرا ۹۶۲ نفر، آبیک ۴۲۰ نفر، البرز ۳۱۰ نفر و آوج ۱۹۲ نفر تعیین و ابلاغ شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، خمسه تصریح کرد: تاکنون شهرستان آوج با تعداد ۱۷۴ نفر و تحقق ۹۰.۶ درصدی بیشترین اشتغال‌زایی را در بخش کشاورزی استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اشتغال کشاورزی کشاورزی استان قزوین بخش کشاورزی استان سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم گفت: درآمد شهرداری قم در فروردین امسال در حوزه نقدی و غیرنقدی، تحقق ۷۹ درصدی داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، محمد وحید نیا، امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جلسه شورای مدیران که در سالن رضوان شهرداری قم برگزار شد با اشاره به درآمد پیش‌بینی شده برای فروردین ماه مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: در مجموع ۷۹ درصد این درآمد محقق شده که در حوزه نقدی ۷۴ درصد و در حوزه غیر نقدی ۹۶ درصد تحقق داشتیم.

وی با اشاره به عملکرد مناطق هشت‌گانه شهرداری قم در حوزه درآمد نقدی فروردین ماه افزود: منطقه یک شهرداری قم ۸۶ درصد، منطقه دو ۸۵ درصد، منطقه سه ۱۰۲ درصد، منطقه چهار ۱۰۴ درصد، منطقه پنج ۶۵ درصد، منطقه شش ۱۰۱ درصد، منطقه هفت ۳۱ درصد و منطقه هشت شهرداری قم به ۷۰ درصد درآمد پیش بینی شده برای فروردین رسیده‌اند.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم با اشاره به اینکه مجموع درآمد وصولی شهرداری قم در فروردین ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه نقدی است، خاطرنشان کرد: در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۲ میلیارد تومان درآمد در شهرداری قم ایجاد شده است.

وحیدنیا با اشاره به درآمد غیرنقدی مجموعه شهرداری قم در فروردین، گفت: در این زمینه منطقه سه شهرداری قم ۱۵۶۳ درصد تحقق بودجه داشته است.

وی با اشاره به عملکرد ۸۵ درصدی منطقه چهار شهرداری قم در حوزه درآمد غیرنقدی، افزود: منطقه هشت شهرداری قم نیز ۱۰۵ درصد تحقق درآمد غیر نقدی را در فروردین رقم زده است.

کد خبر 747466

دیگر خبرها

  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • رتبه نخست استان همدان در تحقق اشتغال به رزن رسید
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • تحقق ۷۹ درصدی درآمد شهرداری قم در فروردین
  • تعهد ۱۵۹۹ نفری اشتغال در کبودراهنگ
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • مشارکت ۴۳ درصدی خراسان رضوی در حوزه اشتغال
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم