Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، بشار رسن پس از کش و قوس‌های فراوان نتوانست نظر باشگاه پرسپولیس را برای پیوستن به القطر جلب کند تا در لیگ برتر بیستم و فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز در جمع سرخپوشان پایتخت باشد.

مهدی رسول پناه سرپرست مستعفی باشگاه پرسپولیس با بشار به توافق رسیده بود که این بازیکن با امضای قراردادی جدید بتواند پرسپولیس را در نقل و انتقالات زمستانی ترک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هافبک تیم ملی عراق نیز موظف به پرداخت درصدی از قرارداد جدید به پرسپولیس بابت رضایتنامه اش خواهد بود.

کناره گیری رسول پناه از ادامه فعالیت در پرسپولیس سبب شد تا رسن پس از ورود به تهران نتواند جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کند و تنها در تمرینات پیش فصل شرکت کند.

با این حال باشگاه پرسپولیس مشکلی برای تغییر قرارداد رسن ندارد و در صورت معرفی مدیرعامل این باشگاه برای امضای قرارداد جدید با رسن اقدام می‌کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟

ژائوم رورس، غول رسانه‌ای کاتالونیا و یکی از سرمایه‌گذاران بارسا استودیو مدعی شده که تصمیم بارسلونا برای پایان دادن به قرارداد لیونل مسی صرفاً به دلایل مالی نبوده است.

مسی در آگوست سال ۲۰۲۱ از تعطیلات برگشت تا قرارداد جدیدی با بارسلونا امضا کند و وقتی به او گفته شد که بارسلونا نمی‌تواند این معامله را انجام دهد، اشک ریخت و با هواداران خداحافظی کرد و هفته بعد با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد امضا کرد.

رورس به کادنا SER گفت: «نه تنها بارسلونا نتوانست از پس حقوق او بربیاید، بلکه خودش هم به دلایل شخصی قرارداد تمدید را امضا نکرد، و من نمی‌دانم کدام مورد مهمتر بود.» رورس می‌گوید که نمایندگان مسی از آبی‌اناری‌ها خواسته بودند که با وجود مشکلات مالی، خریدهایی انجام دهند. «آنها به بارسلونا گفتند که باید قراردادهایی ببندد و مقامات از این فشارهای نابجا رضایت نداشتند و این مسائل باعث شد که همه چیز به جدایی ختم شود.»

با این وجود، مسی در بازگشت به شهر مطمئن بود که قرارداد جدیدی امضا خواهد کرد در حالی که اینطور نبود. او همانند باری بر دوش بارسلونا شده بود؛ هم از نظر مالی و هم از نظر تاثیرگذاری بر تصمیم‌گیرندگان باشگاه.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده فسخ قرارداد سرمربی پاکو خمس با تراکتور!
  • دلیل اصلی جدایی لیونل مسی از بارسلونا چه بود؟
  • جدایی سرمربی تراکتور قطعی شد
  • جدایی خمز از تراکتور قطعی شد
  • جدایی قطعی آنتونی مارسیال از منچستریونایتد در پایان فصل جاری
  • شوک بزرگ به تراکتور؛ پاکو خمس رفتنی شد
  • پایان کار خمس در تراکتور
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی | سرمربی اسپانیایی با رقم سنگین حاضر به رفتن شد
  • توافق تراکتور با خمس برای جدایی/ سرمربی اسپانیایی رفتنی شد
  • جدایی مهاجم نفرین شده گل‌گهر قطعی شد