Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نوذری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از اعمال محدودیت‌های شدید برای شهرستان‌های پرخطر خبر داد و گفت: بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی و امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلاء به کرونا را دارند، از روز دوشنبه ۵ آبان ماه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: در استان ایلام نیز بر اساس اعلام نظر ستاد ملی کرونا دو شهرستان ایوان و دره شهر پرخطر عنوان شده است.

نوذری با عنوان این خبر که این محدودیت‌ها در گروه مشاغل دو، سه و چهار است، گفت: همچنین در این شهرها دورکاری کارکنان باید تا ۵۰ درصد رعایت شود.

وی در ادامه تاکید کرد: البته مشاغل مرتبط با زندگی روزمره و نیازهای ضروری مردم از جمله اورژانس‌ها، مراکز خدماتی و اداری، مراکز امنیتی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها و… به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در پایان گفت: مقابله با ویروس کرونا نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و همه دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت: امیدواریم با اعمال این محدودیت‌ها، رعایت فاصله گذاری، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک بتوانیم روند شیوع ویروس کرونا در استان را متوقف کنیم.

کد خبر 5057484

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری ایلام محمد نوذری ویروس کرونا ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایوان کالسکه در موزه خودرو‌های تاریخی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ ایوان کالسکه در این موزه به مناسبت نوروز گشایش یافت. 
الهام گوران گزارش می‌دهد:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی ویژه شب‌های قدر در کرمان
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در برخی جاده‌های گیلان
  • اعمال محدودیت ترافیکی جدید در مشهد همزمان با شب‌های قدر
  • توقیف بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی متخلف در ایلام
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • ایوان کالسکه در موزه خودرو‌های تاریخی
  • این جاده محبوب شمالی یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی
  • جاده چالوس یک طرفه شد/ادامه محدودیت تا تخلیه بار ترافیکی