Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر موسوی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: کلینیک تخصصی بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) با بهره‌گیری از بهترین متخصصان و تجهیزات پیشرفته خدمات شایسته‌ای را به مراجعان ارائه می‌دهد.
وی با تاکید بر ضرورت استمرار روند بهبود کیفیت و ارائه خدمات در بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س)گفت: به منظور عدالت در دسترسی عادلانه مردم به خدمات فوق تخصصی و تخصصی با تعرفه دولتی، کلینیک‌های عصر این بیمارستان باید به طور مستمر فعال و به مراجعان خدمات ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان بیان کرد: هم‌اینک ۲ متخصص چشم و ۲ بینایی سنج در دو شییفت صبح و عصر در این کلینیک به مراجعان خدمات ارائه می‌کنند.

به گزارش ایرنا سیستان و بلوچستان به عنوان پهناورترین استان کشور به سبب گستردگی جغرافیایی و قرار گرفتن در همسایگی ۲ کشور افغانستان و پاکستان در حوزه بهداشت و درمان به سه بخش تقسیم شده که شهرستان های شمالی شامل زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی زابل، شهرستان های زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان و سیب و سوران زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شهرستان های ایرانشهر، سرباز، نیکشهر، مهرستان، چابهار، کنارک، دلگان، فنوج و قصرقند زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر قرار دارند.

برچسب‌ها چشم پزشکی زاهدان بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چشم پزشکی زاهدان بهداشت و سلامت چشم پزشکی زاهدان بهداشت و سلامت اخبار کنکور چشم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ده درصدی ارائه خدمات آزمایشگاهی بیمارستان حشمتیه سبزوار
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد