Web Analytics Made Easy - Statcounter

یحیی ابراهیمی روز سه‌شنبه با اشاره به عدم حمایت برخی سازمان‌های بیمه‌ای از بیماران کرونایی اظهار داشت: در تمام دولت‌هایی که پروتکل کرونا را به طور کامل اجرا کرده‌اند پوشش بیمه‌ای به صورت کامل انجام می شود و بخشی از کار مربوط به بیمه‌ها است. 

وی گفت: پروتکل‌های مربوط به کرونا توسط برخی شرکت های بیمه کشور اجرا نمی شود و خانواده‌ها نه تنها باید با غم از دست دادن عزیزانشان کنار بیایند بلکه باید حدود ۴۰ میلیون تومان بابت هزینه درمان پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه داروی "رمدسیویر" تحت پوشش بیمه ای قرار ندارد ادامه داد: استهمال حق بیمه‌ها و کاهش نرخ بیمه تامین اجتماعی برای کارگر و کارفرما نیز یک موضوع مهم است که دولت باید این حق و حقوق را بپردازد.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بیمه سلامت کشور تاکید کرد: یک میلیارد یورو از سوی رهبری به بخش کرونا تخصیص پیدا کرده است که این اعتبار صرفا باید در حوزه کرونا هزینه شود و موضوع بیمه نیز از زیرشاخه‌های اصلی کنترل کرونا است.

ابراهیمی بیان کرد: در برخی کشورها معافیت موقت بازپرداخت حق بیمه و پرداخت بیمه بیکاری صورت گرفته است چراکه واقف هستند اگر بیمار نتواند به علت نداشتن پوشش بیمه‌ای  خود را درمان کند، پیامد آن افزایش مبتلایان به کرونا است.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بیمه سلامت کشور ادامه داد: سازمان‌های بیمه‌گر خصوصی و دولتی موظف به اجرای پروتکل‌های کرونا هستند چراکه پروتکل، تنها استفاده از ماسک نیست بلکه اجرای کامل پوشش بیمه‌ای نیز از اهمیت بسیار مهمی برخوردار است.

ابراهیمی اظهار داشت: چندین هزار نفر مبتلا به کرونا روزانه در کشور شناسایی می‌شوند که از این تعداد حداقل ۱۰ درصد نیاز به بستری دارند و باید تحت پوشش بیمه‌ای قرار بگیرند.

وی افزود: انتظار داریم دولت مسائل بیمه‌ را برطرف کند و بیمه‌های خصوصی و دولتی پروتکل‌ها را در شرایط گرفتاری مردم رعایت کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا نماینده مجلس شورای اسلامی لرستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت بیمه درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نماینده مجلس شورای اسلامی لرستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت بیمه درمان ویروس کرونا نماینده مجلس شورای اسلامی لرستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بهداشت و سلامت بیمه درمان اخبار کنکور پوشش بیمه ای پروتکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار

به گزارش «نماینده»، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در درباره علت مطرح نشدن سوال نمایندگان از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: نماینده سوال کننده از طرح سوال انصراف داده‌اند. سوال عبدالناصر درخشان نماینده ایرانشهر به همراه تعداد دیگری از نمایندگان مجلس از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دستور کار امروز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی بود.

دیگر خبرها

  • چقدر برای نرخ بیمه و درمان از فیش حقوقی هر کارمند کسر می‌شود؟
  • انصراف نمایندگان از طرح سوال وزیر کار
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • برنامه‌ افزایش حفاظت مالی از بیماران خاص در ۱۴۰۳
  • شورای امنیت خواستار پرهیز از گسترش تنش‌ها
  • سعادتی نماینده مجلس: بیش از ۵۰ درصد اهداف عملیات ایران به نتیجه رسید
  • بیمه سلامت قزوین هزینه درمان کودکان را ۱۰۰ درصد پرداخت می‌کند
  • کشور‌ها درباره حمله سپاه به اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
  • کشور‌ها درباره پاسخ حمله سپاه به اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟