Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: طی دو روز آینده، دما تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت و از روز چهارشنبه خصوصا در نیمه شمالی استان صبحگاه‌های سردی را خواهیم داشت.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهران چراغپور ، مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی و تصاویر ماهواره‌ای، تا پایان هفته آسمان چهارمحال و بختیاری صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در برخی مناطق استان هم‌چون شهرکرد و بروجن وقوع غبار رقیق صبحگاهی دور از انتظار نیست.

او اضافه کرد: طی روزهای آینده دما تغییرات قابل ملاحظه‌ای نخواهد داشت و از روز چهارشنبه خصوصا در نیمه شمالی استان صبحگاه‌های سردی را خواهیم داشت.

چراغپور گفت: صبح امروز شهرکرد با دمای منفی 4 درجه سردترین نقطه چهارمحال و بختیاری بوده است و همچنین بلداجی و سورشجان با دمای منهای دو و یک دیگر نقاط سرد گزارش شده است.

او عنوان کرد: لردگان با دمای مثبت 26 درجه گرم‌ترین نقطه استان است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری هواشناسی چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

در این اطلاعیه آمده است؛ از امروز دوشنبه سوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری‌های محلی به ویژه در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در چهارمحال و بختیاری آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه در استان تداوم خواهد داشت. 

فعالیت این سامانه به صورت رگبار شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نواحی مستعد گردوخاک و ریزش تگرگ و کاهش نسبی دما خواهد بود.

لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید

پیش‌بینی رگبار باران در چهارمحال و بختیاری

احتیاط در سفر‌های بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی
  • هشدار هواشناسی در خراسان شمالی/ باران در راه است
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • احتمال وقوع سیل در ۲۸ استان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی هواشناسی؛ تداوم رگبار و رعدوبرق در کشور/ کاهش دما در نوار شمالی