Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.

عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار کرد: مجموعه ای از عوامل در کاهش میزان کشفیات مواد مخدر در استان موثر بوده که باید از همه عوامل درگیر برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر قدردانی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همه تیم های امنیتی و انتظامی استان با حمایت دستگاه قضا پای کار بودند و بخشی از کاهش کشفیات هم مربوط به برخوردهایی بوده که در حوزه مقابله با مواد مخدر صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تبادل اطلاعاتی بین استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر موثر بوده است، تصریح کرد: مادر همه آسیب های اجتماعی مواد مخدر است و این معضل خسارات زیادی برای جامعه به دنبال دارد.

گراوند با اشاره به تغییر شیوه های سوداگران مواد مخدر بیان کرد: با وجود استفاده قاچاقچیان مواد مخدر از دریا برای رسیدن به مقاصد خود، اما مجموعه اقدامات و هوشیاری دستگاه های اطلاعاتی و انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر تاثیرگذار بوده است.

استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام منابع درآمدی قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دهیم تا هر چه بیشتر عرصه برای فعالیت ایشان کم شود.

گراوند با تاکید بر استفاده از روش ها و اقدامات فرهنگی برای مقابله با مواد مخدر اظهار کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شیوه های تشویقی برای دستگاه های ادارای، نشریات و رسانه هایی که برای مقابله با آسیب های مواد مخدر اقدام می کنند در نظر بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دستگاه قضا استاندار بوشهر قاچاقچیان مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری مازندران با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، گفت: ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه‌های استان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با انجام طرح‌های عملیاتی و هدفمند در فروردین ماه امسال موفق به دستگیری ۲۹۷ خرده فروش مواد مخدر شدند.

او با اشاره به افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر، افزود: در این مدت با تلاش همکارانم در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها بیش از ۲۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان از این افرادکشف و ضبط شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه از آغاز سال جاری تا کنون شاهد افزایش ۳۸ درصدی دستگیری معتاد متجاهر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته هستیم، گفت:. شهروندان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی محلات خود، در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در مازندران
  • کشف و ضبط ۷۷ کیلوگرم مواد مخدر در راه‌های مواصلاتی استان همدان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • پرهیز تردد شناورها در تنگه هرمز/احتمال سیلاب در مسیل‌ها از فردا