Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها وجود آپشن‌هایی عجیب بازیکنان فوتبال در قراردادهایشان باعث شده آنها به راحتی از تیم‌هایشان جدا شوند بدون آنکه رقمی به باشگاه بپردازند.

به گزارش شریان نیوز،در این بین در سال‌های اخیر موضوع جدیدی به قراردادهای بازیکنان اضافه شده و آن هم آپشن‌های قرارداد است که می‌تواند مبالغ را تا حد زیادی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آپشن‌های قراردادی بازیکنان شامل پاداش‌های برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی، سهمیه آسیا، تعداد گل؛ دعوت شدن به تیم ملی و همین‌طور تعداد کلین‌شیت است که کمک می‌کند قرارداد بازیکنان تا حد زیادی بالا برود. وجود آپشن و پاداش در قرارداد بازیکنان موضوع چندان عجیبی نیست ولی پرداخت آن در سال‌های اخیر حواشی بسیاری به همراه داشته است. همین چند هفته پیش بود که چند ستاره پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت آپشن‌های سال قبل خود تصمیم گرفتند تمرینات را تحریم کنند و انتشار قرارداد شیخ دیاباته هم نشان داد ستاره استقلال بابت عملکرد خود در این تیم پاداش ویژه‌ای می‌گیرد. در واقع مشکل از جایی آغاز می‌شود که بسیاری از تیم‌های لیگ برتری در تعیین میزان پاداش قرارداد چندان اصولی عمل نمی‌کنند و در بعضی موارد میزان پاداش تعیین‌شده به اندازه قرارداد بازیکنان است که باشگاه را در زمان پرداخت با دردسرهای زیادی مواجه می‌کند؛ به طور مثال اخیرا شنیده شده یکی از ستارگان لیگ برتری قراردادی 4 میلیاردی به همراه 3/5 میلیارد آپشن بسته که کمی عجیب به نظر می‌رسد.

مشکل اصلی اغلب تیم‌های ایرانی که باعث بستن قراردادهای غیراصولی می‌شود نبود یک معاون حقوقی مسلط به قوانین نقل و انتقالات است؛ اتفاقی که باعث شده بازیکنان و مدیر برنامه‌های تمام خواسته‌های بعضا نامعقول خود را به باشگاه دیکته کنند و قراردادهای یک‌طرفه‌ای بسته شود و باشگاه‌ها را دچار مشکل کند.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس

رمی ها به خاطر اندیکا با روحیه مضاعف مقابل میلان قرار گرفتند.

دیدار برگشت آاس رم و میلان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۲-۱ رم به پایان رسید. شاگردان ده روسی در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۳-۱ راهی مرحله نیمه نهایی شدند. بازیکنان رم در پایان این بازی، برد ارزشمند خود را به ایوان اندیکا تقدیم کردند. مدافع ساحل عاجی رم در جریان دیدار هفته گذشته مقابل اودینزه دچار مشکلات تنفسی شد. به دنبال این اتفاق، بازی نیمه تمام ماند و او راهی بیمارستان شد. اکنون خطری اندیکا را تهدید نمی کند و او از ۳ هفته دیگر می تواند به میادین برگردد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • همدانی: تجربه استقلال تعیین کننده است
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • تجربه استقلال تعیین کننده است/ انتقاد باید سازنده باشد نه مخرب
  • بازیکنان رم، برد مقابل میلان را به ایوان اندیکا تقدیم کردند / عکس
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید | بازیکنان لیگ برتری در ترکیب رقیب تیم ملی
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • تمدید ستاره‌های پرسپولیس با اوکی نهایی اوسمار