Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-03-28@19:32:23 GMT

مهدی رحمتی تماشاگر ویژه بازی تیم امید شهر خودرو

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۴۷۵۹

مهدی رحمتی تماشاگر ویژه بازی تیم امید شهر خودرو

سرمربی تيم شهر خودرو خراسان در بازی تيم اميد اين باشگاه حضور پيدا كرد

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم بزرگسالان شهر خودرو، امروز تماشاگر دیدار تیم های امید شهر خودرو و صنعت خرایان بود.
به گزارش طرفداری و به نقل از سايت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهر خودرو خراسان، سيد مهدی رحمتی با حضور در زمين شماره يك مجموعه ورزشی تختی مشهد، ديدار تيم اميد باشگاه شهر خودرو مقابل صنعت خراسان را از نزديك نظاره كرد و شاهد عملكرد بازيكنان اين تيم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتي كه به همراه حسين بادامكی مدير تيم و دستيارانش و يونس گرايلی مدير تيم های پايه اين باشگاه به ورزشگاه تختی رفته بود، با سيروس سنگچولی سرمربي تيم اميد شهر خودرو و دستيارانش به گفتگو پرداخت و در خصوص حضور بازيكنانی از تيم اميد در تمرينات تيم بزرگسالان با يكديگر تبادل نظر كردند.

تيم اميد شهرخودرو كه خود را برای حضور در مسابقات ليگ برتر اميدها كشور آماده می كند ، در مصاف دوستانه با تيم صنعت خراسان با دو گل حسن كارپيچ به برتری رسيد.

سرمربي تيم بزرگسالان شهر خودرو در خصوص حضورش در جمع تيم اميد اين باشگاه گفت:

ما به تيم های پايه و به ويژه اميد به عنوان بازوان تيم بزرگسالان نگاه می كنيم و برنامه ريزی جدي داريم تا در بازی هاي اين تيم برای پيدا كردن نفرات تاثير گذار و با استعداد حضور پيدا كنيم.

رحمتی افزود:

تيم های ديگر استان نيز كه در بخش پايه و اميد فعاليت دارند از اين امر مستثنی نخواهد بود و با برنامه ريزی انجام شده در بازی های تيم های ديگر نيز حضور پيدا خواهيم كرد تا اگر بازيكنی مستعدی را مشاهده كرديم از آنها برای حضور در تمرينات دعوت نماييم.

رحمتی ادامه داد:

در اين مسير از مربيان باشگاه های مختلف نيز درخواست داريم تا اگر بازيكن مستعدی را در تيم های شان دارند به ما معرفی نمايند و ما نيز گروه فنی را براي اين امر اختصاص داديم تا آنها را زير نظر بگيرند. باشگاه شهر خودرو با آغوش باز از همه مربيان رده پايه استقبال می كند تا اگر بازيكنی دارای استعداد است به ما معرفی كنند و ما نيز از اين پس جلسات ويژه ای را در اين خصوص خواهيم داشت.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شهر خودرو تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حالی که در یک گفتگوی تلویزیونی از حضور احتمالی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران خبر داده و تاکید کرده بود یکی از گزینه های سرمربیگری تیم ملی امید ایران که آقای جلالی هم پیشنهاد داده یحیی گل محمدی است؛ شنیده ها حکایت از آن دارد که این چهره پاسخ منفی خود را به فدراسیون فوتبال ارائه کرده است.

به نقل از فرهیختگان همچنین از فرهاد مجیدی نیز به عنوان دیگر گزینه سرمربیگری در این تیم نام برده شده بود که مجیدی هم طبق شنیده ها به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888372

دیگر خبرها

  • توقیف یک هزارو ۴۰۰ خودرو متخلف در البرز
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه تبریز قطعی شد
  • رسمی؛ حضور بانوان برای تماشای بازی تراکتور - ذوب آهن
  • خبر خوش برای زنان هوادار تراکتور
  • حضور بانوان تراکتوری در ورزشگاه قطعی شد
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • لبخند جامانده تیم ملی پس از اردو (عکس)
  • سرمربی سابق استقلال تماشاگر بازی آلمان - هلند + عکس
  • پاسخ گل‌محمدی و مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!