Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجنونی گفت: به مناسبت ایام ولادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) دارالشفاء امام جعفر صادق علیه السلام خدمات درمانی رایگان به همشهریان ارائه می‌دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن مجنونی مسئول کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، اظهار کرد: به مناسبت ایام ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام  دارالشفاء امام جعفر صادق علیه السلام کانون سلامت آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی خدمات درمانی رایگان به همشهریان ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمات درمانی رایگان از تاریخ 10 تا 15  آبان ماه در این دارالشفاء ارائه خواهد شد.

مسئول کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی بیان کرد: خدمات درمانی ارائه شده شامل خدمات پزشک عمومی، تزریقات و سرم‌تراپی فقط در شیفت عصر به صورت رایگان برای عموم انجام می‌شود.

مجنونی خاطرنشان کرد: افرادی که به خدمات درمانی نیاز دارند می‌توانند از ساعت ۱۷ الی ۲۰  به درمانگاه امام صادق (ع) به آدرس خیابان توحید جنب مسجد توحید مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: همشهریان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن۳۲۴۴۱۰۴۲ _ ۰۵۶ تماس داشته باشند.

مسئول کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: این درمانگاه در مرداد ماه سال جاری و همزمان با عید سعید غدیر خم در بیرجند راه‌اندازی شده است.

مجنونی بیان کرد: در درمانگاه امام صادق (ع) ۱۰۰ خادمیار داوطلب به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: به طور میانگین روزانه ۴۰ نفر از نیازمندان در این درمانگاه ویزیت می‌شوند.

مسئول کانون خادمیاری سلامت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان‌جنوبی عنوان کرد: حدود ۱۵ پزشک متخصص، بیش از ۳۰ پزشک عمومی، ۴۰ پرستار و پیراپزشک و تعدادی نیروی مدیریتی و خدماتی به عنوان خادمیار در این مرکز درمانی همکاری و فعالیت دارند.

مجنونی افزود: این دارالشفاء در دو شیفت صبح و عصر خدمات پزشک متخصص و عمومی، دندانپزشکی، تزریقات، پانسمان و نوار قلب را با تخفیف ویژه (۲۰ تا ۸۰ درصد) به بیماران محروم و فاقد بیمه درمانی ارائه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: پزشکان متخصص فعال در دارالشفاء امام صادق(ع) شامل تخصص مغز و اعصاب، گوش، حلق و بینی، داخلی، اطفال، اورولوژی، عفونی، زنان و جراح دندانپزشک می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: خدمات درمانی رایگان امام جعفر صادق امام صادق صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، هاتفی با اشاره به ارائه خدمات درمانی رایگان در راستای ایجاد عدالت گفت: در شهر یزد یک مرکز بستری به نام بیمارستان شهدای کارگر داریم که این بیمارستان خدمات بستری کاملا رایگان به بیماران ارائه می‌دهد.

وی افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان‌ها هم اگر به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند تمام خدمات برای آنان رایگان خواهد بود.

هاتفی در خصوص بیماری‌های صعب العلاج اظهار داشت: ۱۰۷ بیماری به عنوان بیماری‌های صعب العلاج معرفی شد که در سال ۱۴۰۲، ۱۸ میلیارد تومان در خصوص بیماری‌های صعب العلاج پرداخت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان یزد تصریح کرد: ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفت.

وی ادامه داد: جزو ۵ استان اول کشور هستیم که کلینیک دندانپزشکی مستقل داریم و در این کلینیک خدمات رایگان دندانپزشکی ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • ارائه خدمات درمانی در راستای برنامه‌های نظام سلامت
  • ارائه رایگان ۳۶ میلیون خدمت آزمایشگاهی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • هشت هزار پرونده ناباروری در خراسان رضوی تشکیل شد
  • دنیا متعجب از عملیات موفق «وعده صادق» است