Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: پروژه بزرگراه شهید بروجردی چهار معارض دارد که هنوز مشکل آن حل نشده و این ابرپروژه بلاتکلیف مانده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود میرلوحی، در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای اسلامی شهر تهران، در تذکری به شهرداری، نسبت به تأخیر در تملیک چندین ملک در منطقه ۱۸ انتقاد و اظهار کرد: تذکر بنده مربوط به تسریع در اجرای پروژه بزرگراه شهید بروجردی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بزرگراه چهار معارض دارد و قرار بود سازمان املاک و شهردار منطقه این موضوع را حل کند ولی هنوز حل نشده است.

وی ادامه داد: نباید فرصت از دست برود و میلیاردها تومان هزینه به دلیل وجود چهار معارض بلاتکلیف بماند و مردم منطقه و شهر تهران در حوزه ترافیکی نتوانند از این پروژه بهره مند شوند.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: امیدوارم در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل حل و فصل شود و شاهد بهره برداری از آن باشیم.

کد خبر 451972

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محمود میرلوحی شوراي شهر تهران تملک اراضی پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر

استاندار اردبیل از تکمیل و بهره‌برداری ۶۰ کیلومتر بزرگراه در محور پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر تا ۲ سال آینده خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی در جریان بررسی مشکلات زیرساختی شمال استان اردبیل، اظهار داشت: با توجه به حادثه‌خیز بودن محورهای مواصلاتی شمال استان به ویژه پارس‌آباد به سمت مشگین‌شهر و اردبیل، تلاش بر این است تا این مسیر در سال‌های پیش رو به بزرگراه ارتقا پیدا کند.

وی تصریح کرد: محور پارس‌آباد ـ سربند به طول 20 کیلومتر در حال نهایی شدن است که با اجرای ابنیه‌های این مسیر به ویژه پل‌ها و دیگر تأسیسات زیرساختی امیدواریم تا چند ماه آینده محور پارس‌‌آباد به سربند به صورت کامل و به طول 20 کیلومتر زیر بار ترافیک برود.

استاندار اردبیل گفت: در ادامه مسیر از سربند به سمت سه راهی مشگین‌شهر به طول 40 کیلومتر آسفالت لایه اول انجام شده و پیش‌بینی می‌شود 20 کیلومتر امسال و 20 کیلومتر مابقی نیز سال آینده تکمیل و به زیر بار ترافیک برود.

عاملی افزود: با احداث فازهای بعدی این مسیر، تلاش بر این است تا محور پارس‌آباد به سربند و سربند به سه راهی مشگین‌شهر به صورت چهار بانده به بهره‌برداری رسیده و شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای در این مسیر باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شهرستان پارس‌آباد و شمال استان اردبیل از مسیرهای پرتردد گردشگری، تجاری و اقتصادی به شمار می‌رود و در محدوده بیله‌سوار به گرمی نیز بزرگراهی در حال احداث است تا از این مسیر نیز تردد ترانزیتی به شکل ایمن انجام شود.

استاندار اردبیل از تکمیل پست برق مغان و احداث جایگاه سوخت‌رسانی به فرودگاه پارس‌آباد خبر داد و اضافه کرد: این پروژه ها نیز با همت شرکت توزیع برق و همچنین فرودگاه‌های استان در حال تکمیل شدن است تا اهالی شمال استان از مزایای آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • بالاخره شاخه غربی بزرگراه یادگار امام تکمیل می شود | افتتاح ۲۵ تقاطع جدید و کوتاه شدن مسیر مردم در سال جاری
  • رییس شورای شهر: رفع معارضین بزرگراه یادگار امام در حال اتمام است | افتتاح ۲۵ تقاطع در سال جدید
  • جزییات ادامه ساخت بزرگراه یادگار امام در غرب تهران | ۴۲ ملک معارض این ساختمان تعیین تکلیف شدند
  • آخرین جزئیات از پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل بزرگراه یادگار امام
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • بهره‌برداری از ۶۰ کیلومتر بزرگراه محور پارس‌آباد ـ مشگین‌شهر