Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سعید عزت‌اللهی که مدت زمان زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در تیم قبلی خود یوپن نیز فرصت کمی برای بازی داشت در نقل و انتقالات تابستانی راهی لیگ فوتبال دانمارک شد تا در این کشور فوتبال خود را ادامه دهد. 

 

       

 

تیم او یعنی وایله شگفتی ساز لیگ دانمارک بوده و توانسته به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول قرار گیرد ولی چیزی که برای ایرانی ها اهمیت زیادی دارد فرم خیلی خوب سعید عزت‌اللهی است که می تواند خبر خیلی خوبی برای دراگان اسکوچیچ باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزت‌اللهی در این فصل توانسته دو گل برای تیمش به ثمر برساند و یکی از بهترین های وایله در این فصل لیگ دانمارک بوده است.

 

سعید با ادامه این روند می تواند بار دیگر جایگاه خود را در ترکیب تیم ملی پس بگیرد و بتواند دومین جام جهانی خود را نیز تجربه کند. 

 

لیگ دانمارک با حضور ۱۲ تیم دنبال می شود و این تیم یک تیم هم در لیگ قهرمانان دارد که میتیلند است که باید سه شنبه شب برابر لیورپول قرار گیرد. بروندبی دیگر تیم معروف لیگ دانمارک است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عزت اللهی لیگ دانمارک اسکوچیچ لیگ دانمارک عزت اللهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی دیدنی عزت‌اللهی مقابل الاتحاد کلب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عجیب ترین نتیجه تاریخ فوتبال جهان (فیلم) بهترین گل‌های خانگی رئال مادرید در ال کلاسیکو (فیلم) درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • گلزنی دیدنی عزت‌اللهی مقابل الاتحاد کلب (فیلم)
  • گل سعید عزت‌اللهی به اتحاد کلباء + ویدئو
  • گل امشب عزت‌اللهی در امارات با گزارش عربی
  • گل سعید عزت اللهی با پیراهن شباب الاهلی به الاتحاد کلبا / فیلم
  • جواب محکم سعید عزت‌ به پاس گل قایدی!
  • دوئل سعید عزت و قایدی در آل راشد
  • تنها دو پیروزی تا رسیدن تارتار به رکورد اسکوچیچ در ملوان
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!