Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@20:42:34 GMT

آغاز طرح امنیت سلامت محور پلیس در پایتخت

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۰۴۴

آغاز طرح امنیت سلامت محور پلیس در پایتخت

به گزارش ایسنا، طرح مشترک امنیت سلامت محور که از چند روز پیش و پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله جدی با کرونا در پایتخت ایجاد شده بود پیش از ظهر امروز در مراسمی فعالیت خود را به شکل رسمی و با تمام توان آغاز کرد.

هدف از اجرای این طرح پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ارتقای سطح سلامت در جامعه است و در اجرای آن علاوه بر اعلام آماده باش و آمادگی به تمامی ماموران پلیس برای ارائه تذکر به شهروندان فاقد ماسک گشت هایی از صنوف، وزارت بهداشت، اداره کل تعزیرات و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نیز مشارکت دارند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت

فرمانده کل انتظامی کشور، بر ضرورت تأمین بودجه از سوی مجلس برای توسعه هوشمندسازی و استفاده از تجهیزات در اجرای طرح‌های پلیس تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار احمدرضا رادان، در جلسه دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس با وی که در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد، گفت: با توسعه هوشمندسازی در اجرای طرح‌های پلیس و استفاده از تجهیزاتی نظیر دوربین، قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: مجلس می‌تواند با تعیین بودجه مناسب، پلیس را در اجرای بهینه ماموریت‌هایی که انجام آن، مستلزم در اختیار داشتن ابزارهای هوشمند است، یاری رساند.

فرمانده کل انتظامی کشور، یکی از این تجهیزات را دوربین عنوان کرد و گفت: استفاده از چنین تجهیزاتی، میزان امنیت را افزایش خواهد داد؛ لذا تحقق این امر، مستلزم تخصیص بودجه لازم از سوی مجلس شورای اسلامی است.

دیگر خبرها

  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان کرخه
  • تشکیل کمیسیون تخصصی شرط اجرای سند ملی امنیت تغذیه
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • ضرورت تشکیل کمیسیون‌های تخصصی برای اجرای سند ملی دانش بنیان امنیت غذا و تغذیه
  • اجرای طرح‌های محله محور در روستا‌های استان همدان
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • رادان: : با توسعه هوشمندسازی طرح‌های پلیس قطعاً میزان امنیت افزایش خواهد یافت