Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@08:23:32 GMT

بازگشت «ارشا اقدسی» با مستند مسابقه «راهی شو»

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۰۹۹

بازگشت «ارشا اقدسی» با مستند مسابقه «راهی شو»

به گزارش افکارنیوز،

صادق شمسایی تهیه کننده مستند مسابقه « راهی شو » که پخش آن از اوایل آذر در کنداکتور برنامه شبکه پنج قرار خواهد گرفت، گفت: این مسابقه با محوریت هوای پاک در فضای شهری تهران با ح

ضور ورزشکاران و هنرمندان در ۱۴ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید می شود و در هر قسمت از این مستند مسابقه، شاهد رقابتی جذاب و هیجان انگیز میان گروه های شرکت کننده هنرمندان و ورزشکاران خواهیم بود که سه شرکت کننده در این بخش حضور دارند که بعد از گذشت مراحل متعدد مسابقه، جواز شرکت در مرحله بعد را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از ویژگی های این مستند مسابقه می توان به طی کردن مسافت هایی با آیتم های طراحی شده با دوچرخه و موتورهای شارژی در فضاهای مختلف شهر تهران اشاره کرد. ارشا اقدسی کارشناس - بازیگر این مسابقه این بار در فضایی متفاوت و با اجرایی مهیج جلوی دوربین «راهی شو» می رود.

مستند مسابقه «راهی شو»، کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی صادق شمسایی و کارگردانی سجاد مشحون است که از اول آذر از شبکه پنج سیما پخش می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: راهی شو ارشا اقدسی مستند مسابقه ارشا اقدسی مستند مسابقه شبکه پنج سیما راهی شو مستند مسابقه راهی شو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!

به گزارش همشهری‌آنلاین، بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام گچ دست علیرضا بیرانوند باز شد. این بازیکن با مصدومیت از اردوی تیم ملی بازگشت و همین مسئله منجر به جدل لفظی باشگاه پرسپولیس با کادر پزشکی تیم ملی شد. هر چه بود قرمزها ناچار شدند در چند مسابقه حساس بدون دروازه‌بان اول خود وارد میدان شوند. با این حال نتیجه کار از آنچه گمان می‌رفت بهتر شد و امیررضا رفیعی ۳‌کلین‌شیت ارزشمند به ثبت رساند.

بیرانوند احتمالا برای بازی حذفی با آلومینیوم استراحت خواهد کرد تا در مسابقه سرنوشت‌ساز با سپاهان برای تیمش به میدان برود. با این حال با توجه به عملکرد بالاتر از تصور رفیعی، بیرو کار سختی دارد و دیگر نباید مرتکب اشتباهات گل‌درشتی شود که این فصل زیاد از او دیدیم؛ ازجمله در مسابقه با آلومینیوم و فولاد.

کد خبر 846232 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • رادیو صدای لحظه‌هاست
  • افتتاحیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک
  • پخش مستند پرندگان ایلام از شبکه مستند
  • بازگشت غول زرد لیگ برتر به فرم قهرمانی
  • «اسلحه مادری» در قاب شبکه دو
  • آزمون بیرانوند برای بازگشت به ترکیب پرسپولیس؛ کار سختی داری استاد!
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی