Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال ۱۷۸ هزار دانش آموزان پایه سوم ابتدایی تا پایان دوره متوسطه دوم شامل ۸۷ هزار دانش‌آموز دختر و ۹۱ هزار دانش‌آموز پسر واجد شرایط رای دادن و نامزدی در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی این استان مشارکت کردند.

علی موحدی روز سه شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در بیست و سومین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی ۲۱ هزار دانش‌آموز دختر و ۱۸ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز پسر در همه دوره‌های تحصیلی داوطلب عضویت در انتخابات شوراهای دانش‌آموزی مدارس استان بوشهر شدند که ۱۲ هزار نفر از آنها به عنوان اعضای اصلی و علی البدل شوراها انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: با توجه به جمعیت مدارس، تعداد اعضای شوراهای دانش‌آموزی  ۵ تا ۱۱ نفر عضو اصلی و ۲ نفر عضو علی البدل است.

 موحدی اظهار کرد: دانش آموزان با مشارکت در این انتخابات، مشارکت در فعالیت‌های اجتماعی را تمرین می‌کنند.

وی اعلام کرد: شورای دانش آموزی یکی از ارکان مهم هر مدرسه است و مدیران باید این رکن مهم را باور داشته و در امور مربوط به برنامه ریزی و اداره امور آموزشگاه از توانمندی این شورا استفاده کنند.

موحدی ادامه داد: تکریم عملی شخصیت دانش‌آموزان و تقویت خودباوری، مسئولیت پذیری و روحیه انتقادپذیری، کسب مهارت برای ایفای نقش در آینده و بهبود نظام تصمیم‌گیری و تصمیم ‌سازی از طریق مشارکت دانش‌آموزان از هدف‌های مهم تشکیل شوراهای‌دانش‌آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: مشارکت مطلوب شوراهای دانش‌آموزی در اداره مدارس منجر به تشکیل مجلسی کارآمد و موثر در بهبود فرایندهای آموزشی و پرورشی می‌شود.

برچسب‌ها بوشهر مدارس شوراهای دانش آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مدارس شوراهای دانش آموزی بوشهر مدارس شوراهای دانش آموزی اخبار کنکور شوراهای دانش آموزی هزار دانش آموز استان بوشهر دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست کارگروه بانوان فعال توسعه مشارکت در انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان بوشهر اظهار داشت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند و امروز شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم که این حضور با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

فرماندار بوشهر افزود: از مشارکت فعالانه جامعه زنان در انتخابات سال ۱۴۰۲ و خلق این حماسه عظیم مردمی سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌داریم.

وی گفت: رأی اولی‌هایی که در انتخابات ۱۴۰۲ خاطرات خودشان را ثبت کردند می‌توانند در شورای اداری شهرستان بوشهر حضور و این خاطرات را قرائت کنند.

وی تصریح کرد: امروز دشمن فردگرایی را در فضای مجازی ترویج می‌دهد و ذهن و اندیشه سیاسی جوانان ما را در دست گرفته است.

وی همچنین با تاکید بر تأثیر گذاری زن در تربیت افراد در جامعه اضافه کرد: زن در ساحت فردی با تربیت خود می‌تواند یک خانواده و یک جامعه را به سمت تعالی و رشد هدایت کند.

در پایان با اهدا لوح تقدیر از بانوان فعال در توسعه مشارکت انتخابات ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6087967

دیگر خبرها

  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • فضای مجازی یکی از راه‌های مشارکت مردم در اقتصاد است
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی در بوشهر آغاز شد