Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، محمدصادق اکبری رئیس دادگستری مازندران اظهار کرد: در راستای برخورد قاطع با عوامل توزیع و فروش سلاح جنگی و به منظور تامین امنیت اجتماعی و اقدامات پیشگیرانه با حکم دادستانی تعدادی سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

وی افزود: در راستای تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در اطلاعات سپاه استان و فریدونکنار از دو دستگاه خودرو  شناسایی شده، تعداد ۶۱ قبضه سلاح جنگی از نوع  و ۳ قبضه کلت کمری کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اکبری در ادامه تصریح کرد: در این خصوص دو نفر دستگیر و خودروهای حامل  سلاح‌های جنگی مکشوفه توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی در دادسرای عمومی و انقلاب فریدونکنار با تفهمیم اتهام و صدور قرار بازداشت روانه زندان شدند. 

رئیس کل دادگستری مازندران ضمن تاکید بر استقرار نظم و امنیت اجتماعی در استان، بیان کرد: لازمه برقراری امنیت در جامعه برخورد با اراذل و اوباش و کسانی است که به انحاء مختلف سعی در اختلال نظم جامعه دارند و دستگاه قضایی نیز در صورت مشاهده یا وصول هرگونه گزارشی در این ارتباط در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستورات قضایی را صادر و با مجرمان شدیدترین برخوردها را خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مازندران مازندران کشف سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: نیروهای فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می‌کنند، تحت حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان  قرار دارند . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت‌الاسلام‌ اسداله جعفری در حاشیه نشست شورای مدیران قضایی دادگستری استان اصفهان هدف از برگزاری این نشست را ایجاد هماهنگی و انسجام مدیران قضایی استان در راستای  اجرای سند تحول قضایی عنوان کرد و گفت: یکی از موضوعاتی که در این نشست مطرح شد حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان از اجرای طرح عفاف و حجاب در تمام حوزه‌های قضایی استان بود.

وی تصریح کرد: نیروهای فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می کنند تحت حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان از اختصاص شعب ویژه برای رسیدگی به پرونده‌های حجاب و عفاف خبر داد و بیان کرد: دستگاه قضایی استان اصفهان آمادگی کامل را برای رسیدگی به پرونده‌های قضایی مربوط به این موضوع را دارد و این پرونده‌ها در شعب ویژه  رسیدگی خواهد شد.

کمک 104 میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان18 زندانی آذربایجان غربی از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند

وی خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه موظف به رعایت شئونات اسلامی هستند و نهادها، اماکن فرهنگی و تفریحی و اصناف باید اجرای دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر ایجاد محدودیت در ارائه خدمات به افراد متخلف در حوزه عفاف و حجاب  را در دستور کار قرار دهند و چنانچه مسئول یا مدیری عمدا در اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین در این زمینه، کوتاهی کند با او وفق مقررات برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • برخورد بازدارنده دستگاه قضایی با متخلفان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • متفاوت بودن روشن‌گران افکار عمومی با تهدیدکنندگان امنیت روانی
  • توقیف اتوبوس حامل لوازم آرایشی قاچاق در دیلم
  • دستگاه قضا مهمترین حامی پلیس در انجام مأموریت‌ها
  • توقیف خودروهای شوتی با بیش از ۲۳ میلیارد کالای قاچاق در رودبار
  • حمایت دستگاه قضایی از اجرای طرح عفاف و حجاب در اصفهان
  • توقیف کامیون حامل ۲۰ میلیارد کالای قاچاق با بارنامه جعلی
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان