Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «عطسه» از ویژگی‌های این برنامه جدید عصرگاهی که قرار است توسط تیم برنامه «حالا خورشید» روانه آنتن شبکه سه شود، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آرامه اعتمادی تهیه‌کننده برنامه «عطسه» درباره این برنامه که به تازگی با تیم برنامه‌ساز رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه می‌رود، بیان کرد: رویکرد برنامه جوان‌گرایانه است اما طیف مخاطبی که در نظر گرفته‌ایم از نوجوان تا میانسال را در برمی‌گیرد و در گزارش‌ها و آیتم‌ها با فضایی پویا و امیدبخش حرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره موضوع و محور محتوایی این برنامه عنوان کرد: اجتماع، خانواده، روابط انسانی از جمله مسائلی است که در آیتم‌ها و پلاتوها در نظر می‌گیریم با این حال برنامه قرار است در عین وجود مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نیمه پر لیوان را هم ببیند. قرار است دور هم باشیم و از دغدغه‌های اجتماعی بگوییم.

اعتمادی درباره حضور مهمانان در برنامه و دیگر جزئیات آن نیز گفت: مهمانان ما ممکن است سلبریتی نباشند اما صاحب نام هستند. برنامه دغدغه‌مند و کاملاً اجتماعی است اما فضای شاد دارد و رگه‌هایی از طنز هم در برخی پلاتوها می‌بینیم.

وی درباره نقش رضا رشیدپور در این برنامه که تیم مجریان و سازندگان برنامه‌های قبلی‌اش در آن نقش دارند، توضیح داد: این برنامه را در واقع گروه آقای رشیدپور پیش می‌برند و او خودش به‌عنوان مشاور پروژه در کنار تیم حضور دارد و فعلاً برنامه‌ای برای حضورش در مقابل دوربین به‌عنوان مجری نداریم.

اعتمادی درباره اینکه چه چالش‌هایی برای اولین تجربه تهیه‌کنندگی‌اش در این برنامه داشته است، عنوان کرد: این برنامه اولین تجربه تهیه‌کنندگی من است با این حال من ۱۴ سال است با رضا رشیدپور کار می‌کنم و در تولید برنامه‌هایش حضور داشته‌ام؛ وقفه‌هایی هم در این سال‌ها افتاده است اما دوباره این همکاری شکل گرفته است و تا «حالا خورشید» و ویژه برنامه‌های شب یلدا و… ادامه پیدا کرده است. از طرف دیگر ۱۶ سال در سینما و تئاتر کار کرده و در این سال‌ها تجربه کسب کرده‌ام و یاد گرفته‌ام. به همین دلایل این چالش برایم سخت و شیرین است.

وی در پایان درباره زمان‌بندی پخش برنامه هم توضیح داد: برنامه زنده است و دو روز در هفته به بانوان اختصاص دارد و هر روز ساعت ۱۸ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

این برنامه از دهم آبان ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

انتهای پیام/

منبع:مهر

منبع: دانا

کلیدواژه: آنتن شبکه سه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «مجله هنری بوم» مجله‌ای تصویری است که شخصیتی سفر شهری دارد، و به سراغ رخداد‌ها و آثار هنری جدید شهر می‌رود. در هر قسمت از این برنامه «حامد مهربانی»، به محل رویداد هنری رفته، و در آنجا گفت و گویی شنیدنی با هنرمندان و دست اندرکاران آن دارد.

پوشش مراسم معرفی انتخاب چهره سال هنر انقلاب اسلامی، حضور در رویداد چیدمان «ده هزار جهان» در موزه هنر‌های معاصر و گفتگوی «حامد مهربانی» با «ابوذر ونکی» خالق این اثر و همچنین نمایشگاه عکس «بازگشت» و دیدار و گفتگو با «سید احسان باقری» (عکاس) از جمله آیتم‌های متنوع این قسمت از «مجله هنری بوم» است.

«مجله هنری بوم» با اجرای حامد مهربانی، تهیه‌کنندگی احمدرضا بلیغ و احمدرضا زارعی، کارگردانی کیانوش الطافی، سردبیری محسن صفایی فرد و به همت گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو در مرکز هنری رسانه‌ای سلوک تهیه و تولید و از ۲۹ فروردین ماه هر چهارشنبه حوالی ساعت ۲۳:۲۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات تازه از برنامه متفاوت رضا رشیدپور
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت رضا رشیدپور
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • عکس| چهره کمتر دیده شده الناز شاکردوست در یک فیلم سینمایی
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • بازگشت «مجله هنری بوم» به آنتن تلویزیون
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد/ روایتی نفس‌گیر از لحظه‌ تولد