Web Analytics Made Easy - Statcounter

با امضای قراردادی میان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با یک شرکت بیمه بازرگانی بسته‌های بیمه‌ای ویژه برای شرکت‌های دانش‌بنیان عرضه می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با یک شرکت بیمه بازرگانی قراردادی منعقد کرد تا بسته‌های بیمه‌ای ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را به آنها عرضه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا این شرکت‌ها تا ۳۰ آبان فرصت دارند تا در طرح بیمه تکمیلی درمان ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان ثبت‌نام کنند.

این قرارداد که با شرکت بیمه ایران منعقد شده است، بسته‌های بیمه‌ای مختلفی را مانند بیمه مسئولیت و آتش‌سوزی در بر می‌گیرد. طرح بیمه تکمیلی درمان بیمه ایران ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان نیز یکی از خدمات ارائه شده در قالب این تفاهم‌نامه دوجانبه است.

طرح بیمه تکمیلی درمان بیمه ایران برای شرکت‌های دانش‌بنیان، از اول تا ۳۰ آبان ماه سال جاری در حال اجرا است. خرید بیمه تکمیلی درمان در این طرح از طریق نمایندگی‌های بیمه ایران امکان‌پذیر است. شرکت‌های علاقه‌مند می‌توانند از طریق نمایندگی‌های این شرکت یا سایت مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از جزئیات این طرح مطلع شوند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی معاونت علمی، شرکت بیمه ایران در قالب این بیمه‌نامه، سه طرح مختلف ارائه داده است و هر یک از شرکت‌های دانش‌بنیان صرفاً می‌توانند یکی از این سه طرح را به مدت یک سال انتخاب کنند. بر اساس اعلام این شرکت، در بیمه‌های درمانی باید حداقل ۵۰ درصد از افراد شرکت به همراه اعضای خانواده آنها بیمه شوند. ملاک این ارزیابی لیست تامین اجتماعی و یا دیگر بیمه‌گران پایه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بیمه تکمیلی شرکت های دانش بنیان معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري شرکت های دانش بنیان بیمه تکمیلی درمان معاونت علمی بیمه ایران شرکت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران هلث؛ تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی از ۲۹ اردیبهشت تا اول خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

سیستم‌های هدایت مرکزی مراکز درمانی، مهندسی پزشکی، داروهای اورژانسی، داروسازی، تجهیزات دندانپزشکی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات چشم پزشکی، تجهیزات دندانپزشکی، لوازم و تجهیزات ارتوپدی، داروهای تنفسی، بیهوشی، وسایل مراقبت در منزل، تجهیزات هوشمند، امداد پزشکی، مسواک‌های هوشمند، درمان از راه دور، فیزیوتراپی و ارتوپدی، تجهیزات پزشکی اطفال، تجهیزات جراحی و اورژانس، سونوگرافی و آندوسکوپی، اپلیکیشن‌های پزشکی، تکنولوژی و تجهیزات مدیریت بیماری‌ها، تجهیزات الکتریکی، کالاهای مصرفی، محصولات زیبایی و جراحی پلاستیک، زیرگروه‌های تخصصی این نمایشگاه را تشکیل می‌دهند.

در این راستا به همت صندوق نوآوری و شکوفایی پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار می‌شود.

شرکت‌های دانش‌بنیان متقاضی حضور در این پاویون تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ فرصت دارند در سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های ‌خارجی و نیز حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است

کد خبر 6085098 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ۷۰۰ غول دانش بنیان در قلب ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری همزمان با رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان در اصفهان
  • نمایشگاه دستاوردهای وقف؛ روایتی از نشانه های رشد اقتصاد دانش بنیان در ایران
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • مسلمی نائینی: ارائه آموزش‌های تخصصی، مهارتی و دانش‌بنیان توسط جهاددانشگاهی
  • موسسات درمانی و تشخیصی در صورت قطع سامانه‌های بیمه نیز موظف به ارائه خدمات هستند
  • ◄ عملکرد ضعیف بیمه تکمیلی رانندگان کامیون/ راز قرارداد مجدد با شرکت بیمه چیست؟
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث