Web Analytics Made Easy - Statcounter

با انتشار مکالمه میان داور ال‌کلاسیکو و یکی از کمک‌هایش در یکی از دو صحنه برحث‌برانگیز بازی، جنجال‌ها درباره قضاوت این بازی ادامه پیدا کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ظاهراً داستان جنجالی قضاوت ال‌کلاسیکوی شنبه شب در ورزشگاه نوکمپ که با پیروزی 3 بر یک رئال مادرید خاتمه یافت پایان ندارد، چرا که هر روز حاشیه‌‌ای جدید درباره آن شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکایت باشگاه بارسلونا از خوان مارتینس مونوئرا داور مسابقه به دلیل دو تشخیص بحث برانگیز او - تکل کاسمیرو روی پای لیونل مسی در محوطه جریمه رئال مادرید در نیمه اول و اعلام پنالتی به سود رئال مادرید به خاطر کشمکش سرخیو راموس و کلمن لنگله در محوطه جریمه بارسلونا در نیمه دوم - اکنون دلیلی دیگر برای خشمگین‌تر شدن بارسایی‌ها از قضاوت مونوئرا به وجود آمده است.

مونوئرا که برای تشخیص تکل کاسمیرو روی پای مسی لزومی برای استفاده از نمایشگر VAR‌ مستقر در کنار زمین نمی‌دید، در صحنه جنجالی پنالتی رئال مادرید فوراً به کنار زمین رفت و خیلی هم طول نکشید که پنالتی اعلام کرد. اکنون نشریه اسپورت اسپانیا نوشته است که در مکالمه صوتی میان داور و کمک او در صحنه برخورد لنگله و راموس، کمک‌داور به ‌مونوئرا می‌گوید که خطایی رخ نداده اما او به بی‌اعتنا به تشخیص کمک خود پنالتی اعلام می‌کند. به همین دلیل اکنون باشگاه بارسلونا خواهان دریافت صوتی مکالمات میان داوران داخل زمین و اتاق VAR‌ شده است.

باشگاه بارسلونا از داور ال‌کلاسیکو شکایت کردوقتی داور ال‌کلاسیکو محل برگزاری مسابقه را نمی‌دانست!+عکسکومان پس از ال‌کلاسیکو به داور مسابقه چه گفت؟

طبق منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا مسئولان این باشگاه مطمئن هستند که تمام ضرباتی که آبی‌و‌اناری‌ها از سوی داوران دریافت کرده‌اند، توطئه‌ای علیه بارسا به فرماندهی ولاسکو کاربایو رئیس کمیته داور فوتبال اسپانیا است، کسی که در دوران قضاوتش هم خاطرات چندان خوبی برای کاتالان‌ها نساخت.

نشریه اسپورت کاتالونیا اما تنها رسانه‌ای نبوده که از جزئیات مکالمه میان داوران ال‌کلاسیکو پرده برداشته است. برنامه ورزشی 'Que thi jugues' در شبکه رادیویی کادناسر اسپانیا نیز نه تنها ادعای اسپورت را تأیید کرده، بلکه اعلام کرد که کمک داور در صحنه برخورد راموس و لنگله به مونوئرا می‌گوید که «خطای راموس. راموس خطار کرد. راموس ابتدا پیراهن بازیکن حریف را کشید».

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا ال کلاسیکو رئال مادرید باشگاه بارسلونا رئال مادرید ال کلاسیکو میان داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون اسکواش ایران مهدی مختاری را به عنوان داور منطقه‌ای به کنفدراسیون اسکواش آسیا معرفی کرد و با اعلام دبیرکل اسکواش آسیا، مختاری به عنوان داور منطقه‌ای قاره کهن منصوب شد.

مختاری از داوران مطرح آسیا است که تجربه قضاوت در بیشتر مسابقات مهم آسیا و جهان را در کارنامه دارد. او در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی آسیا در دالیان چین، فینال رده سنی کمتر از ۱۵ سال را قضاوت کرد.

مهدی مختاری در دوره قبل رقابت‌های بازی‌های آسیایی هم حضور داشت. مختاری پیش از این نیز از داوران رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا بود که از لیست خارج شده بود.

کد خبر 6084316

دیگر خبرها

  • مکالمات داور و ‏VAR‏ در انگلیس محرمانه است!‏
  • گفت و گوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد +ویدئو
  • حیرت بارسلونا: داور ال‌کلاسیکو نمره قبولی گرفت
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • گفتگوی جنجالی داوران ال‌کلاسیکو با VAR منتشر شد
  • مکالمه جنجالی‌ترین صحنه رئال مادرید - بارسلونا منتشر شد؛ VAR هیچ مدرکی ندارد! / عکس
  • کارشناس داوری ال‌کلاسیکو: پنالتی رئال مادرید اشتباه بود؛ عبور توپ از خط را نمی‌توان ثابت کرد
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا