Web Analytics Made Easy - Statcounter

خط تولید خودروهای کشنده سنگین ۸ در ۴ با تناژ ۱۰۰ تن و جرثقیل تلسکوپی ۵۵ تن با طول تلسکوپ ۴۲ متر با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور رونمایی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ خط تولید خودروهای کشنده سنگین 8 در 4 با تناژ 100 تن و جرثقیل تلسکوپی 55 تن با طول تلسکوپ 42 متر امروز با حضور معاون علمی و فناوری در کاشان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا ریاضی؛ مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولید‌کننده از تولید سالانه 20 دستگاه خودروهای کشنده سنگین 8 در 4 با تناژ 100 تن و جرثقیل تلسکوپی 55 تن با طول تلسکوپ 42 متر با استفاده از تسهیلات 5 میلیارد تومانی صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد و گفت: در یک بازه زمانی 4 ساله طراحی و ساخت خودروهای کشنده سنگین و جرثقیل تلسکوپی آغاز شده است که امروز بصورت رسمی بهره‌برداری شد. در راستای بومی‌سازی این ماشین آلات بالغ بر 3 هزار قطعه نیز داخلی‌سازی شده است. 

ریاضی هدف از ساخت این تجهیزات را طراحی و ساخت بومی این ماشین‌آلات برای نوسازی ناوگان کشور عنوان کرد و گفت: نزدیک به 30 سال است که این تجهیزات وارد نشده‌اند و بازار بکری برای ساخت کشنده‌های سنگین و جرثقیل تجهیزات جابه جایی بار در کشور وجود دارد و می‌توانیم با تولید دستگاه‌های جدید ساخت شرکت، ناوگان فرسوده کشور را نوسازی و جایگزین کنیم.

وی در مورد چشم‌انداز برنامه‌های این شرکت نیز گفت: در حال حاضر برای ساخت 20 دستگاه با وزارت صمت قرارداد فروش منعقد شده است و بعد از دو سال خط تولید ریچ استاکر و کامیون‌های معدنی را نیز راه‌اندازی خواهیم کرد؛ مطابق برنامه‌ریزی، این ماشین‌آلات در سال‌ آینده رونمایی و تولید خواهند شد.

مدیرعامل شرکت به بازار هدف محصولات شرکت اشاره و تصریح کرد: صنایع مختلفی چون پل‌سازی، تاسیسات بندری، سدسازی، معادن، ساختمان‌سازی و قرارگاه خاتم الانبیاء بازار هدف محصولات ما هستند که می‌توانیم با انواع محصولات تولیدی، نیاز آنها را به واردات این ماشین آلات مرتفع سازیم. در حال حاضر مطابق با پیش بینی ما کشور به چهار هزار دستگاه کشنده‌های سنگین و جرثقیل‌های تلسکوپی نیاز دارد که در صورت تامین سرمایه مورد نیاز می‌توانیم با حداکثر توان تولید کرده و نیاز کشور را تامین کنیم.

ریاضی در مورد تسهیلات دریافتی این شرکت از صندوق نوآوری و شکوفایی نیز خاطرنشان کرد: از طریق صندوق توسعه فناوری ایرانیان، تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی را دریافت کردیم و بعد از رونمایی در نظر داریم برای مشتریان محصولات خود از خدمات لیزینگ (استصنا) صندوق نوآوری نیز استفاده کنیم.

تولید 12 هزار دستگاه انواع خودروی سنگین و تجاری در سال جهش تولید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق ذخیره فرهنگیان صندوق ذخیره فرهنگیان خودروهای کشنده سنگین جرثقیل تلسکوپی ماشین آلات سنگین و جرثقیل صندوق نوآوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا

تین نیوز

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره از آمادگی این شرکت برای تولید واگن های باری با استاندارد اروپا و تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، مجتبی عباسی مدیرعامل شرکت تعاونی برفره، با بیان اینکه این شرکت هم اکنون ظرفیت تولید ۳۰۰ دستگاه واگن باری در طول سال را دارد، اظهار کرد: تمامی واگن ها بر اساس نیاز سفارش دهنده ساخته و تحویل داده می شوند.

عباسی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت اصول استاندارد اروپا در تولید واگن از سوی شرکت های ایرانی، عنوان کرد: اکنون این امکان برای تولیدکننده های داخلی فراهم نیست؛ چون استانداردسازی واگن ها باعث افزایش هزینه تولید می شود.

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره تاکید کرد: باتوجه به ظرفیت محدود برخی از خطوط ریلی کشورمان در تحمل بار سنگین، به ناچار، برخی قطارها مجبورند که سرعت خود را کاهش دهند که این موضوع باعث نارضایتی  کارفرماها می شود.

عباسی از آمادگی این شرکت برای تولید واگن های باری تحت لیسانس شرکت های معتبر خارجی خبر داد و گفت: ما می توانیم این دانش را به کشور بیاوریم و مطابق استانداردهای جهانی، به تولید واگن بپردازیم.

مدیرعامل شرکت تعاونی برفره خاطرنشان کرد: با تولید این نوع از واگن ها، هم می توانیم ظرفیت تولید را در کشور بالا ببریم و هم امکان صادرات واگن به سایر کشورها از جمله حوزه CIS فراهم می شود.

وی با اشاره به گلوگاه هایی که در حوزه تولید واگن با مشارکت شرکت های خارجی وجود دارد، عنوان کرد: در صورت موافقت وزارت صمت و راه آهن، ما امکان تولید واگن با استاندارد اروپا را در دو فاز داریم.

عباسی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۰ نفر نیروی متخصص در این شرکت مشغول به فعالیت هستند، تاکید کرد: در حال حاضر به دلیل نبود سفارش، خط تولید واگن کارخانه ما خالی است و تنها سایر خطوط کارخانه، از جمله خط تعمیرات و اورهال واگن های باری فعال است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • بومی سازی صفحه ضدگلوله برای دستگاه مه ساز امنیتی در اصفهان
  • ۳۰ دستگاه کامیون کشنده در بورس کالا عرضه می‌شود
  •  قدم جدید مدیران خودرو برای رهبری بازار خودروهای برقی در ایران
  • ساخت ۸۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور کلید خورد
  • تولید دستگاه دمنده گاز CO۲ برای آندوسکوپی در ایران
  • ساخت دستگاه ابزار آزمون تصویر دستگاه پرتو ایکس کانتینری در قم
  • آمادگی شرکت تعاونی برفره برای ساخت واگن های باری با استاندارد اروپا
  • بومی‌سازی تجهیزات آب و هواشناسی + فیلم
  • بومی سازی بیش از ۴ هزار قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس