Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: طرح کلی فرودگاه دارای ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی است و تمام تلاش شده است که ساخت این فرودگاه امسال به اتمام برسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمدصدیق ثابتی در بازدید از جاده جایگزین پروژه فرودگاه سقز اظهار داشت: ساخت جاده جایگزین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای اجرای آن بیش از 3 میلیارد تومان هزینه و 55 درصد آن آماده آسفالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر معارضین زودتر در خصوص واگذاری زمین‌هایشان که در مسیر این پروژه قرار دارد همکاری می‌کردند، هم اکنون این مسیر به زیر بار ترافیک رفته بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان ادامه داد: فرودگاه سقز هم در مراحل پایانی ساخت قرار دارد و به زودی ترمینال و ساختمان‌های جانبی آن به بهره‌برداری می‌رسد که در این خصوص هم بیش از 13 میلیارد توامان هزینه شده است.

ثابتی افزود: طرح کلی فرودگاه دارای ۷۸ درصد پیشرفت فیزیکی است و تمام تلاش شده است که ساخت این فرودگاه امسال به اتمام برسد.

وی گفت: ساخت این فرودگاه که نزدیک به 2 دهه طول کشیده است، هم اکنون مراحل پایانی ساخت را سپری می‌کند و قرار است تا پایان سال کار اتمام آن به پایان برسد و سپس با نصب سیستم‌های داخل فرودگاه از جمله سیستم مراقبت پرواز که به صورت موبایلی و پرتابل است، عملا فرودگاه مورد بهره‌برداری کامل قرار گیرد و آماده پرواز هواپیما شود.

کامیل کریمیان، فرماندار ویژه شهرستان سقز هم در بازدید مدیرکل راه و شهرسازی کردستان از پروژه کنارگذر و فرودگاه با تقدیر از تلاش‌های استاندار کردستان و معاونت عمرانی استاندار که در پیشبرد ساخت این فرودگاه نهایت همکاری و تلاش کردند، گفت: کار محوطه‌سازی فرودگاه هم شروع شده و انتظار می‌رود این کار با قوت تمام به پیش برود و به پایان برسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سقز ساخت این فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»

تین نیوز

وزیر حمل و نقل عراق اعلام کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

 

رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق امروز دوشنبه اعلام کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، در بیانیه وزارت حمل و نقل عراق آمده است که السعداوی امروز وارد استان بصره شده است.

در بیانیه مذکور آمده است که وزیر حمل و نقل عراق به همراه شماری از نمایندگان بصره و مدیران کل از پروژه های این استان بازدید میدانی کرده است.

السعداوی تاکید کرد که میزان پیشرفت در ساخت کریدور جاده ای اتصال بندر فاو به جاده توسعه از 73 درصد فراتر رفته است.

وی با بیان اینکه حلقه رابط میان تونل زیر آبی و گذرگاه مرزی سفوان، حلقه اتصال مهمی است، گفت که این پروژه صدها فرصت کاری برای اهالی بصره ایجاد می کند.

پیش از این، وزارت حمل و نقل عراق خبر داد بندر بزرگ فاو با آغاز سال 2025، افتتاح خواهد شد و موعد آن تغییر نخواهد کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۷۰ درصدی ساخت مسکن ملی مهرگان مشهد
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۵۳ درصدی ساخت مترو شهرستان اسلامشهر
  • پیشرفت ۴۸ درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستا‌های کردستان
  • فاز اول عملیات آبرسانی به ۴ شهر ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی به روستاهای گلباف
  • نقشه حریم گسل های تمامی شهرها تا پایان امسال به اتمام می رسد
  • ساخت نیروگاه زباله‌سوز در ساری ضرورت دارد