Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از حمایت کسب و کارهای آسیب دیده در اثر شیوع کرونا خبر داد و گفت: به کسب و کارهای آسیب دیده در این بخش تا ۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات وفناوری اطلاعات گلستان؛ محمد احمدی در این باره اظهار داشت: برای کم کردن عواقب اقتصادی و اجتماعی شرایط به وجود آمده حاصل از شیوع کرونا، به کسب و کارهایی که در اثر همه‌گیری این بیماری آسیب دیدند، تسهیلات پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بر اساس این طرح به کسب و کارهایی که ارائه خدمات یا فروش آن‌ها تحت تاثیر قرار گرفته است، حداکثر تا سقف 2 میلیارد تومان تسهیلات با سود 9 درصد از محل وجوه اداره شده، پرداخت خواهدشد.

احمدی هدف این طرح را حمایت از نیروی انسانی آسیب دیده دانست و گفت: ارائه تسهیلات سرمایه در گردش متناسب با تعداد نیروی انسانی دارای کد بیمه جهت حمایت از کسب وکارهای فاوای آسیب دیده در شرایط بحرانی حاصل از ویروس کروناست و میزان تسهیلات برای هر نیروی انسانی دارای کد بیمه مبلغ 10 میلیون تومان است که باید در مدت 12 ماه و بدون گذراندن دوره تنفس پرداخت شود.

وی سقف میزان وام برای شرکت‌های نوپا را 500 میلیون تومان و برای شرکت‌های غیرنوپا 2 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: برای دریافت این تسهیلات، صاحبان کسب وکار باید در سامانه ایران نوآفرین ثبت نام کرده و در خواست خود را برای دریافت تسهیلات اضطراری نوآفرین ارسال کنند تا پس از شناسایی آن‌ها به عنوان کسب وکار حوزه فاوا (فناوری اطلاعات و ارتباطات) زمینه پرداخت تسهیلات فراهم شود. ضمن اینکه کسب و کارهایی که از این تسهیلات استفاده می‌کنند باید تعهد دهند 90 درصد اشتغال خود را تا پایان بازپرداخت تسهیلات حفظ کنند.

تصمیمات جدید برای پرداخت تسهیلات کروناییانتقاد نماینده بویراحمد از بانک‌ها/ پرداخت تسهیلات کرونا تمدید شد420میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به مشاغل آسیب‌دیده استان بوشهر پرداخت شد

به گفته وی، برای دریافت وام کمتر از 500 میلیون تومان چک یا ظهرنویسی 2 ضامن نیاز است و برای ضمانت دریافت وام بیشتر از این مقدار اوراق سهام قابل معامله در بازار اول، اوراق خزانه، ضمانت نامه معتبر بانکی، ضمانت نامه صادره از صندوق نوآوری و شکوفایی یا صندوق‌های پژوهشی و فناوری یا وثیقه ملکی مورد نیاز است.

انتهای پیام/581/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرداخت تسهیلات میلیارد تومان آسیب دیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته ۴ هزار نفر از اقشار آسیب‌دیده اجتماعی در قالب طرح‌های مختلف کشوری و استانی به صورت رایگان با یک مهارت جدید آشنا شدند. - اخبار استانها -

حسن کامرانی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار این اداره کل است.

وی گفت: در این راستا در سال گذشته 175 دوره آموزشی ویژه اقشار آسیب‌دیده اجتماعی شامل معتادین بهبودیافته،کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنین سکونت‌گاه‌های غیررسمی برگزار شده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان خراسان جنوبی تصریح کرد: از متقاضیان این گروه هدف 2 هزار و 467 نفر مرد و یک‌هزار و 486 نفر زنان بوده که در طی سال در مجموع 613 هزار و 037 نفر ساعت آموزش را گذرانده‌اند.

انتهای پیام/257

دیگر خبرها

  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب: برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند
  • برخی مسئولین به دلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفته‌اند
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده
  • تسهیلات فرزند آوری در هرمزگان
  • موانع پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت رفع شود / روند ازدواج جوانان تسهیل شود
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • آسیب‌شناسی حوزه جمعیت در استان مرکزی آغاز شده است