Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: برنامه‌ریزی جدی داریم تا در بازی‌های تیم‌های پایه باشگاه برای پیدا کردن نفرات تاثیرگذار و با استعداد حضور پیدا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از سایت باشگاه شهر خودرو، سید مهدی رحمتی با حضور در زمین شماره یک مجموعه ورزشی تختی مشهد، دیدار تیم امید باشگاه شهر خودرو مقابل صنعت خراسان را از نزدیک نظاره کرد و شاهد عملکرد بازیکنان این تیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمتی که به همراه حسین بادامکی  مدیر تیم و دستیارانش و یونس گرایلی مدیر تیم‌های پایه این باشگاه به ورزشگاه تختی رفته بود، با سیروس سنگچولی سرمربی تیم امید شهر خودرو و دستیارانش به گفت‌وگو پرداخت و در خصوص حضور بازیکنانی از تیم امید در تمرینات تیم بزرگسالان با یکدیگر تبادل نظر کردند.

تیم امید شهر خودرو که خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر امیدها کشور آماده می‌کند، در مصاف دوستانه با تیم صنعت خراسان با دو گل حسن کارپیچ به برتری رسید.

سرمربی تیم بزرگسالان شهرخودرو در خصوص حضورش در جمع تیم امید این باشگاه گفت: به تیم‌های پایه و به ویژه امید به عنوان بازوان تیم بزرگسالان نگاه می‌کنیم و برنامه‌ریزی جدی داریم تا در بازی‌های این تیم برای پیدا کردن نفرات تاثیرگذار و با استعداد حضور پیدا کنیم.

رحمتی افزود: تیم‌های دیگر استان نیز که در بخش پایه و امید فعالیت دارند از این امر مستثنی نخواهد بود و با برنامه‌ریزی انجام شده در بازی‌های تیم‌های دیگر نیز حضور پیدا خواهیم کرد تا اگر بازیکنی مستعدی را مشاهده کردیم از آنها برای حضور در تمرینات دعوت نماییم.

وی عنوان کرد: در این مسیر از مربیان باشگاه‌های مختلف نیز درخواست داریم تا اگر بازیکن مستعدی را در تیم‌هایشان دارند به ما معرفی نمایند و ما نیز گروه فنی را برای این امر اختصاص دادیم تا آنها را زیر نظر بگیرند. باشگاه شهر خودرو با آغوش باز از همه مربیان رده پایه استقبال می‌کند تا اگر بازیکنی دارای استعداد است به ما معرفی کنند و ما نیز از این پس جلسات ویژه‌ای را در این خصوص خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: آنا

کلیدواژه: تیم های پایه مهدی رحمتی شهر خودرو تیم های پایه شهر خودرو تیم امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی

وزیر کار گفت: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود

به گزارش تسنیم، صولت مرتضوی وزیر کار صبح امروز چهارشنبه در حاشیه نشست دولت، اظهار داشت: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود

وزیر کار تصریح کرد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیاز‌های عمومی را پاسخ دهند.

دیگر خبرها

  • خواب کافی و راحت یکی از پایه‌های اصلی سلامتی است
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • وقوع رگبار باران در ارتفاعات
  • تندباد و بارش‌های رگباری در راه است
  • تندباد و بارش های رگباری در راه است/ لزوم زمان‌بندی مناسب برای صعود به ارتفاعات
  • جسد جوان مفقود شده در یاسوج پیدا شد
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • این بازیکن برای حضور در تیم ملی تغییر چهره داد!
  • ۴ بازیکن بعثت کرمانشاه به اردوی زیر ۲۰سال تیم ملی دعوت شدند