Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق اعلام رئیس کل بانک مرکزی، تاکنون معادل ریالی ۶۰۰ میلیون یورو بابت هزینه های مقابله با بیماری کرونا به حساب خزانه واریز شده است تا در اختیار وزارت بهداشت قرار گیرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی بانک مرکزی، عبدالناصر همتی گفت: تا روز گذشته معادل ریالی 600 میلیون یورو از یک میلیارد یورو اختصاص یافته بابت هزینه های مقابله با بیماری کرونا به درخواست سازمان برنامه و بودجه به خزانه واریز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌کل بانک مرکزی افزود: به زودی معادل 8 هزار میلیارد تومان دیگر نیز به حساب خزانه واریز می شود تا به وزارت بهداشت پرداخت شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عبدالناصر همتی بانک مرکزی ویروس کرونا عبدالناصر همتی بانک مرکزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: تسهیلات اشتغال زایی مشاغل خانگی در قالب تبصره ۱۸ و تبصره ۱۶ قانون بودجه، به اهالی فرهنگ و هنر نیشابور پرداخت شد.

حوریه نعیمی افزود:  در غالب تسهیلات تبصره ۱۶، ۳۵ نفر به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۳۰ نفر موفق به تشکیل پرونده و دریافت وام به مبلغ ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال شدند.

وی گفت: در غالب تبصره ۱۸ هم ۸ نفر از نیشابور و ۳ نفر از زبرخان و ۴ نفر از میان جلگه به بانک‌های عامل معرفی شدند و به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

 کارشناس اشتغال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور افزود: این تسهیلات به هنرمندانی که در پی ایجاد و یا توسعه شغل هنری مورد نظر خود بوده و دارای مستندات قابل قبول باشند، تعلق می‌گیرد لذا هنرمندان برای اطلاع از لیست رشته‌هایی که شامل دریافت تسهیلات‌ می‌شوند، به سامانه مشاغل خانگی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • برندگان دومین جشنواره بزرگ اصناف بانک تجارت معرفی شدند
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • اعلام آمادگی بانک مرکزی برای ارائه ریز اطلاعات به مجلس
  • خریداران پرسپولیس و استقلال تا فردا باید 10 درصد پول را واریز کنند
  • جذب حدود ۵۳ میلیارد ریالی تسهیلات دولتی برای مشاغل خانگی نیشابور
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • اختصاص ۱۱۰۰ میلیارد تومان به اجرای طرح‌های زیربنایی استان یزد
  • نیاز ۱۲۰ همتی برای تکمیل کل شبکه آب‌های سطحی/هزینه هر متر کانال ۱۰۰ الی ۱۵۰ میلیون تومان است+فیلم