Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:39:44 GMT

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام‌ در افتاده است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۴۹۴

امروزه دشمن به صورت علنی با اسلام‌ در افتاده است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه درسیستان و بلوچستان ظهر امروز در نشست صمیمی با علمای اهل تشییع و تسنن ایرانشهر که در محل سالن اجتماعات دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با اصل اسلام‌مشکل دارد و هیچ فکر، مذهب و گرایشی از اسلام را نمی‌پسندد.

وی ادامه داد: در این برهه از زمانه دشمن شمشیر را از رو بسته است، در گذشته دشمن ظاهر سازی و حفظ ظاهر می‌کردند به طوری که طوری رفتار می‌کردند که همه فکر کنند به همه ادیان و افکار دنیا احترام‌می گذارند اما در حال حاضر و در این برهه زمانی بغض و کینه خود را نسبت به اسلام و پیغمبر اسلام به گونه‌های مختلفی به مثل قرآن سوزی، کاریکاتور کشیدن و غیره اعلام می‌کنند و برخی از مسئولان کشورها نیز که خود را حامی حقوق بشر و کشور خود را مهد حقوق بشر عنوان می‌کنند نیز از این‌گونه حرکات به بهانه آزادی بیان حمایت می‌کنند و عملاً امروزه با اسلام و آنچه که نماد اسلام است در افتاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: همه آحاد مردم باید در مقابل اینگونه حرکات دشمن هوشیار باشند و با وحدت و انسجام بیش از پیش در مقابل ترفندهای دشمن ایستادگی کنند.

وی با تبریک هفته وحدت تصریح کرد: پیامبر اکرم (ص) الگوی بسیار خوبی برای برای همه آحاد مردم جامعه است، علما وارثان پیامبر (ص) هستند.

رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: علما باید دوره گردی برای آسیب شناسی جامعه اسلامی داشته باشند تا بتوانند پس از گردش در جامعه، آسیب‌ها و مریضی‌ها را تشخیص دهند.

وی در ادامه خطاب به علمای شیعه و سنی بیان کرد: ما به عنوان طبیبان جامعه اسلامی باید آسیب شناسی کرده و در این راستا درمان، راهکار رفع آسیب‌ها با آماده سازی ابزار و زمینه لازم از وظایف علما است و باید به مثل پیامبر (ص) نقش آفرین باشیم.

وی با بیان اینکه باید در جهت ارتقای بینش و رشد علمی و دانش مردم تلاش کنیم، خاطر نشان کرد: تلاش برای نجات از غفلت و بهبود معیشت مردم نیز از دیگر وظایف علما به شمار می‌آید و باید طوری اقدام‌کنیم که هر کارم از اقداماتمان، دیگر اقدامات را نیز تصدیق کند.

امام جمعه زاهدان با تاکید بر اینکه همه ما در برابر مردم مسئولیم، اضافه کرد: ما در برابر اسلام، نظام اسلامی نیز مسئول بوده ک باید در راستای هدایت مردن و تحقق مطالبات به حق مردم تلاش کنیم.

وی گفت: ما باید سعی کنیم تا حق مردم ک حق نظام به خوبی و بد ن افراط و تفریط رعایت شود.

آیت الله محامی افزود: دشمن در تلاش برای ضربه زدن به کشور ما به نحو و ابزاری است و به تعبیر مقام‌معظم رهبری دشمن در برابر ما آرایش جنگی گرفته و در تمامی زمینه‌ها به خصوص در زمینه فرهنگی دست به شبیخون زده و در تلاش برای ایجاد تفرقه و ایجاد نزاع و درگیری میان کشورهاست و به عنوان یک برنامه ریزی این موضوع را دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: تلاش ما برای مقابله با دشمن و اقداماتش، یک تاکتیک مقطعی نیست و یک دستور قرآنی استراتژیک است همانطور که خداوند گفت اختلاف شما را سست می‌کند و همه آحاد مردم مسلمان با هر نوع گرایش فکری نیازمند این موضوع هستند، اگر این وحدت در هم شوند به مثل کشتی می‌ماند که سوراخ شده و همه با هم غرق شوند.

وی در پایان تاکید کرد: دشمن کینه خود را نمی‌تواند نسبت به اسلام پنهان کند و یک روز قرآن کریم را به آتش می کشند و یک روز به پیامبر توهین می‌کنند.

کد خبر 5057573

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته وحدت سیستان و بلوچستان زاهدان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است

رهبر انصارالله با اشاره به ادامه ایستادگی و مقاومت ملت فلسطین در برابر تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی، دفاع از آن‌ها را مسئولیت بزرگ امت اسلام دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید عبدالملک الحوثی امروز _پنجشنبه سی‌ام فروردین_ در سخنانی اظهار کرد: ملت فلسطین در حالی که به جهاد و مبارزه می‌پرداخت و در معرض ظلم و محاصره و گرسنگی بود، ماه رمضان را روزه و احیا گرفت.

وی افزود: امت اسلام مسئولیت بزرگی برعهده دارد تا با تمام توان از ملت فلسطین حمایت کند.

رهبر انصارالله با تمجید از پاسخ موشکی و پهپادی قدرتمند ایران به رژیم صهیونیستی و تنبیه این رژیم به سبب تجاوز اخیرش به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق گفت: پاسخ ایران از خاک این کشور به رژیم اسرائیل، از نظر کمی و کیفی پاسخ قدرتمندی بود.

الحوثی خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می‌کرد تا جمهوری اسلامی ایران از اینکه از خاک خود پاسخ دهد و یا فلسطین اشغالی را هدف قرار دهد، منصرف کند.

وی تاکید کرد: پاسخ از خاک ایران، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی را در فلسطین اشغالی هدف قرار داد؛ پاسخ ایران، مهم و قدرتمند بود و اهداف مهمی را هدف قرار داد، محور مقاومت هم در این پاسخ در جبهه‌های پشتیبانی مختلف مشارکت داشت.

رهبر انصارالله تصریح کرد: پاسخ ایران با مشارکت محور مقاومت، فرصت مهمی برای دشمن اسرائیلی بود؛ عملیات «وعده صادق»، معادله پاسخ به دشمن اسرائیلی را در برابر تلاش این دشمن برای تحمیل سیاست خود تثبیت کرد.

سید عبدالملک الحوثی در ادامه سخنان خود اظهار داشت طی دو هفته گذشته، ۱۴ عملیات در دریای سرخ و باب المندب علیه دشمن انجام دادیم.

وی افزود: در ۱۴ عملیاتی که انجام دادیم، ۳۶ موشک بالستیک و بالدار و پهپاد را مورد استفاده قرار دادیم، اقیانوس هند هم بخشی از حوزه عملیاتی ما شده است.

الحوثی در ادامه گفت: در این هفته‌ها، چندین ناوگان دریایی از دریای سرخ عقب نشینی کردند و این نکته مفیدی است، تمام کسانی که عقب نشینی کردند، از کارایی و تأثیرگذار بودن عملیات یمنی‌ها سخن می‌گویند.

رهبر انصارالله خاطرنشان کرد: به آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها و همه کسانی که از رژیم اسرائیل حمایت می‌کنند، می‌گوئیم که هیچکس قادر به توقف عملیات ما که در پشتیبانی و حمایت از غزه انجام می‌شود، نخواهد بود.

الحوثی گفت: خطری کشتی‌های وابسته به کشورهای اروپایی در صورتی که به سمت دشمن اسرائیلی حرکت نکنند، تهدید نمی‌کند و آنها می‌توانند در امنیت عبور کنند.

وی تصریح کرد «خسارت‌های وارده به اسرائیل در نتیجه جلوگیری از عبور کشتی‌های وابسته به این رژیم و مرتبط با آن در حال افزایش است.

رهبر انصارالله تاکید کرد تنها راهی که به نفع همگان است، توقف تجاوز به نوار غزه و پایان محاصره آن و ورود غذا و دارو به این منطقه است.

وی در ادامه گفت تا کنون در عملیات‌های خود، ۹۸ کشتی مرتبط با دشمن را هدف قرار داده‌ایم.

منبع: تسنیم

کد خبر 745894

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی به دشمن بود و هنوز انتقام نگرفتیم
  • پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی موجب آبروی جهان اسلام شد
  • این نشانه های بدنی می گوید سلامت تان به خطر افتاده است
  • دفاع از ملت فلسطین مسئولیت بزرگ امت اسلام است
  • اگر دشمن بار دیگر خطا کند، پاسخی پشیمان کننده خواهد دید
  • رئیسی : اگر دشمن بار دیگر خطا کند پاسخی دریافت خواهد کرد که او و حامیانش را پشیمان می‌کند
  • رئیس‌جمهور: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم