Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۹۰ نفر از نمایندگان در حمایت از مدرسه تلویزیونی ایران را قرائت کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

در حالی که با شیوع ویروس کرونا زندگی روزانه مردم غیور و پرتلاش ایران اسلامی مانند دیگر مردم جهان دچار اختلال شده است و به دنبال آن تعطیلی ناگهانی مدارس و مراکز آموزشی موجب خانه‌نشین شدن میلیون‌ها دانش‌آموز در سطوح مختلف تحصیلی را به همراه داشته و نتیجه آن ایجاد حفظ ناامیدی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها شده است، رسانه ملی در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز با محوریت معاونت سیما و با مأموریت به شبکه آموزش و با یاری شبکه‌های ۴ و قرآن و با همکاری وزارت آموزش و پرورش جلوه‌ زیبایی از همکاری و هماهنگی را برای اعتلای دانش و فرزندان این مرز و بوم به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و در یک اقدام جهادی و انقلابی رنگ تازه‌ای به آموزش و پرورش فرزندان این کشور کشیدند و زنگ مدرسه تلویزیونی ایران را به صدا درآوردند. این اقدام بزرگ که با میدان‌داری رسانه ملی و با همکاری وزارت آموزش و پرورش، معلمان دلسوز، دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان عملیاتی شد، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت و برگ زرین دیگری در کارآمدی ایران اسلامی پدید آورد.

به گونه‌ای که ما معتقدیم امروز علاوه بر این که آموزش متوقف نشده است، بلکه این اتفاق مسیر آموزش را تغییر داده و عصر رسانه و معلم آغاز شده است و فرصت برابر آموزشی در اقصا نقاط میهن اسلامی برای همه دانش‌آموزان فراهم شده است، لذا با توجه به این که هنوز زیرساخت‌های اینترنت و دسترسی به گوشی‌های هوشمند برای همگان فراهم نیست، به همت متخصصان معاونت فنی سازمان صدا و سیما آنتن رسانه ملی در دورترین روستاها و مناطق کشور سیگنال‌رسانی شد و با استناد به نظر کارشناسان مربوطه با پیش بینی ادامه این اوضاع، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از روند پخش مدرسه تلویزیونی ایران برای اعتلای بیشتر ایران اسلامی از رسانه ملی اعلام می‌کنیم.

اینجانبان از تمامی استادان، معلمان و کارکنان دلسوز معاونت سیما به ویژه شبکه آموزش سیما که در برپایی مدرسه تلویزیونی ایران همت داشتند، تقدیر و تشکر و قدردانی کرده و انتظار داریم با کمک‌های مالی دولت پوشش تلویزیونی برای کل کشور ایجاد شود تا مناطق محروم بی‌نصیب نماند.

کد خبر 5057538 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: صحن مجلس مدرسه تلویزیونی ایران شبکه آموزش ویروس کرونا صحن مجلس مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده حسن روحانی محمدجواد ظریف جمهوری اسلامی ایران برجام رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۹ اسحاق جهانگیری مجلس هیئت دولت علی ربیعی مدرسه تلویزیونی ایران رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا امیر قلعه نویی از سوی AFC جریمه شد؟

بر اساس ادعای بخش رسانه ای تیم ملی، تلویزیون قطر امیر قلعه نویی را دعوت به مصاحبه نکرده بود

بخش رسانه‌ای تیم ملی فوتبال اعلام کرد امیر قلعه‌نویی خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در نشست خبری پس از بازی با قطر حضور یافت.

در پی صدور حکم AFC درباره غیبت سرمربی تیم ملی در گفت‌وگوی تلویزیونی پس از بازی با قطر بخش رسانه‌ای تیم ملی اعلام می‌کند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی همواره با احترام به قوانین حرفه‌ای، خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها می‌داند و بر همین اساس در تمامی نشست‌های خبری قبل و بعد از بازیها و همچنین گفت‌وگوهای تلویزیونی در طول برگزاری رقابتهای جام ملتهای آسیا شرکت کرد اما در پایان بازی برابر قطر، درخواستی برای حضور او در گفت‌وگوی تلویزیونی مطرح نشد و بر همین اساس تنها در نشست خبری حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

جریمه سنگین امیر قلعه نویی و سه ملی پوش دیگر از سوی AFC

از دست ندهید ????????????????????????

تیم منتخب زلاتان؛ نه رونالدو هست و نه مسی! فوتبالیست قمارباز لیگ برتری روی نتایج تیم خودی شرط می‌بست! رییس جنجالی چلسی عزل می‌شود سپاهان تهدید کرد؛ شاید مقابل تراکتور وارد زمین نشویم استقلال بالاتر از پرسپولیس و سپاهان در رده نهم آسیا

دیگر خبرها

  • چرا امیر قلعه نویی از سوی AFC جریمه شد؟
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • امیدآفرینی از اهداف رویداد الف تا است
  • اعتکاف علمی دانش آموزان کنکوری لرستان
  • دیدار مدیران استان مرکزی با معلمان
  • سیستان و بلوچستان منبع ظرفیت‌های فراوانی در حوزه اقتصادی و گردشگری است
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • شرکت هزار دانش آموز قمی در طرح اعتکاف علمی مدارس
  • طرح مدرسه عالی گردشگری و مرکز مهارتی حقوق تجاری تدوین می‌شود
  • آغاز فرآیند ثبت سفارش کتاب‌های درسی از ۲۸ فروردین ماه سال جاری