Web Analytics Made Easy - Statcounter

سئول شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد) از رسیدن بیشینه پهنای باند شبکه شاد به ۳۱۵ گیگابایت بر ثانیه و پخش زنده در یک روز به ۵۰۰ هزار کلاس درس خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت آموزش‌وپرورش، سیدحسن الحسینی با اشاره به اینکه از شبکه شاد استفاده روزافزون و عمیق‌تر می‌شود، اظهار کرد: تاکنون ۱۱ میلیون و ۹۰۵ هزار دانش‌آموز معادل ۷۹.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸ درصد دانش آموزان در شبکه (شاد) احراز هویت شده‌اند که از این تعداد ۶۵.۲ درصد دانش آموزان حضور فعال در شبکه شاد دارند.

وی با بیان آمارهای استان‌هایی که بیشترین حضور فعال در شبکه شاد را داشته‌اند، افزود: دانش آموزان استان‌های قم با ۸۲.۸ درصد، مرکزی ۸۱.۳ درصد، البرز ۷۸.۲ درصد، کرمانشاه ۷۷.۹ درصد و سمنان ۷۶.۹ درصد بیشترین حضور «فعال» را در شبکه شاد داشتند.

مسئول شبکه شاد، تصریح کرد: تاکنون ۱۰۹ هزار مدیر، ۶۹۲ هزار دانش‌آموز در شبکه شاد احراز هویت شده‌اند و۳ میلیون و ۴۸ هزار گروه در این شبکه ایجاد شده است. همچنین ۵ میلیارد و ۹۵۳ میلیون پیام در بین کاربران شبکه شاد تبادل شده است.

وی با تاکید بر اینکه در هفته گذشته بیشینه‌ی پهنای باند استفاده شده در شبکه آموزشی دانش‌آموز به ۲۷۰ گیگابیت بر ثانیه رسید، گفت: این بیشینه پهنای باند در هفته گذشته به ۳۱۵ گیگابیت رسیده است. همچنین بیشینه استفاده از پخش زنده در یک روز ۵۰۰ هزار کلاس بوده است.

کد خبر 452009

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدارس اپیدمی کرونا فضای مجازی شبکه شاد دانش آموزان اینترنت وزارت آموزش و پرورش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شبکه شاد پهنای باند دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال دختران از ۱۵ الی ۲۱ فروردین ماه در کمپ تیم‌های ملی، گفت: در این مرحله از اردو‌ها النا همایونی‌راد دختر والیبالیست بجنوردی و دانش آموز مدرسه ۱۳ آبان نیز حضور داشت.
علی مختاری نژاد تیم ملی والیبال دختران کشورمان خود را برای حضور در مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا آماده می‌کند. 
این رقابت‌ها از ۲۷ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۳ در ناخون پاتوم کشور تایلند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • برگزاری جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز در هندیجان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • دانش آموز والیبالیست خراسان شمالی در اردوی تیم ملی
  • اینترنت 5.5G چیست و چه تفاوتی با 5G دارد؟
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • عایق‌های سیلیکونی برق فشار قوی بومی‌سازی شد
  • ماجرای اخراج شهید مهدی زین الدین از مدرسه
  • کتب درسی از سه‌شنبه ثبت سفارش می‌شود
  • زمان ثبت سفارش کتب درسی اعلام شد