Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب اسلامی جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط جلسات فرماندهان در دوران دفاع مقدس را نشانه نقش روشن سپاه در دوران دفاع مقدس دانست. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس،‌ علی اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه، جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط جلسات فرمانده هان در دوران دفاع مقدس را نشانه آینده‌نگری، هوشمندی و نقش روشن سپاه در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران با جمع‌آوری این اسناد در دوران دفاع مقدس توانسته است نقص تجربه‌نگاری به‌طور کامل برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ظهر امروز دوشنبه پنجم آبان ماه، علی‌اکبر ولایتی مشاور امور بین‌الملل رهبر انقلاب اسلامی و رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از مخزن و آرشیو اسنادی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس بازدید کرد.
ولایتی که خود در دوران دفاع مقدس رئیس دستگاه دپیلماسی، وزیر امور خارجه و عضو شورای عالی دفاع بودند، پس از بازدید مخزن اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، فعالیت این مرکز را بسیار مهم و بزرگ برشمرد و گفتند: ملت ایران در طول تاریخ تجربیات زیادی را کسب کرده است ولی متأسفانه تاریخ ما را دیگران بر اساس آنچه خود می‌خواستند، نوشته‌اند و در این میان مردم ایران مظلوم واقع‌شده‌اند.
وی جمع‌آوری اسناد و ثبت و ضبط جلسات فرمانده هان در دوران دفاع مقدس را نشانه نقش روشن سپاه در دوران دفاع مقدس دانست و اظهار کرد: خوشبختانه سپاه پاسداران با جمع‌آوری این اسناد در دوران دفاع مقدس توانسته است نقص تجربه‌نگاری به‌طور کامل برطرف کند.
در این بازدید طبق توافقی که میان علی‌اکبر ولایتی و سردار علی‌محمد نائینی ریاست مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس صورت گرفت، یادداشت‌های ولایتی که در حوزه دیپلماسی خارجی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است و به‌صورت روزانه نوشته‌شده، توسط مرکز منتشر خواهد شد.
همچنین در این جلسه قرار شد تاریخ شفاهی ولایتی و نقش ایشان در دوران دفاع مقدس توسط مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس برگزار شود.

کتاب روزشمار «کربلای 5» رونمایی شدکتاب روزشمار «بازگشت به هور» رونمایی شدروزشمار «موشکباران تهران» از سری روز شمار جنگ رونمایی شد

در پایان این بازدید ولایتی بر دفتر یادبود بخش مخزن مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، یادداشتی را نوشتند که بدین شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
خداوند بزرگ را سپاس میگویم به این حقیر توفیق عطا فرمودند که از مرکز اسناد افتخارآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید نمایم.
بحمدالله برادران سپاه پاسداران در تدارک، تدوین و نگهداری اسناد بسیار موفق بوده‌اند. خداوند بر توفیقات ایشان به‌عنوان یکی از دوست داران دفاع مقدس بیفزاید.
علی‌اکبر ولایتی
1399/8/5

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس دفاع مقدس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس دوران دفاع مقدس علی اکبر ولایتی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 سعید عزت‌اللهی با شلیک دیدنی از پشت محوطه جریمه موفق به گلزنی برای تیمش شده است. بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار می‌شود که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند. این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 12 روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند. این گل تماشایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • زیباترین گل دوران فوتبال سعید عزت‌اللهی!
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس