Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@15:17:04 GMT

آغاز طرح امنیت سلامت محور پلیس در پایتخت +عکس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۵۳۸

آغاز طرح امنیت سلامت محور پلیس در پایتخت +عکس

طرح مشترک امنیت سلامت محور پلیس با حضور دستگاه های مختلف از امروز رسما آغاز به کار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛، طرح مشترک امنیت سلامت محور که از چند روز پیش و پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله جدی با کرونا در پایتخت ایجاد شده بود پیش از ظهر امروز در مراسمی فعالیت خود را به شکل رسمی و با تمام توان آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هدف از اجرای این طرح پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا و ارتقای سطح سلامت در جامعه است و در اجرای آن علاوه بر اعلام آماده باش و آمادگی به تمامی ماموران پلیس برای ارائه تذکر به شهروندان فاقد ماسک گشت هایی از صنوف، وزارت بهداشت، اداره کل تعزیرات و ... نیز مشارکت دارند.

انتهای پیام/ا

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره

منابع عبری‌ از سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به قاهره برای گفت‌وگو با مقامات مصری درباره «عملیات نظامی» در رفح خبر دادند.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به همراه «رونن بار» رئیس دستگاه امنیت داخلی رژیم (شاباک) به منظور بررسی حملات احتمالی در رفح، مخفیانه وارد قاهره شدند.

«باراک راوید» خبرنگار اسرائیلی می‌گوید مقامات مصری ابراز نگرانی کردند عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در رفح منجر به ورود ده ها هزار فلسطینی آواره به خاک مصر شود که این می‌تواند امنیت مصر را به خطر بیندازد.

مقامات صهیونیست می‌گویند هماهنگی نزدیک نظامی و دیپلماتیک با مصر یکی از شروط اساسی برای اقدام نظامی رژیم صهیونیستی در رفح است، به ویژه با توجه به قصد اسرائیل برای کنترل محور فیلادلفیا در مجاورت مرز نوار غزه و مصر.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش اسرائیل و شاباک به مصر
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • یک خط عبوری محور خوروبیابانک به انارک و نائین بازگشایی شد
  • خانواده سالم و منسجم، محور سلامتی
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • السودانی: امنیت ترکیه و عراق به هم گره خورده است
  • بزرگترین رزمایش نظامی آمریکا و فیلیپین آغاز شد
  • هوای تهران در مدار سلامت