Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@14:34:22 GMT

ادامه فعالیت سرپرست مستعفی در پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۵۷۸

ادامه فعالیت سرپرست مستعفی در پرسپولیس

مهدی رسول پناه همچنان امور جاری باشگاه پرسپولیس را پیگیری می کند.

به گزارش مشرق، انتشار فایل ویدئویی صحبت‌های مهدی رسول پناه علیه بازیکنان و سرمربی پرسپولیس منجر به استعفای سرپرست این باشگاه از سمت خود شد.

از این رو هیات مدیره در تلاش است تا تکلیف مدیر عاملی این باشگاه را قبل از شروع بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر مشخص کند تا شاگردان یحیی گل محمدی پس از چهار قهرمانی متوالی در این مسابقات و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا با آرامش بیشتری کار خود را دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

بسیاری از مشکلات با استعفای رسول‌پناه حل می‌شود

با این حال مهدی رسول پناه پس از استعفا از پست خود امور جاری باشگاه را پیگیری می‌کند تا تکلیف مدیر عاملی این باشگاه مشخص شود.

شکایت باشگاه پرسپولیس بابت انتقال شجاع خلیل زاده به الریان قطر، نامه نگاری با دادگاه عالی ورزش برای رسیدگی به پرونده طلب گابریل کالدرون و دو دستیار وی و تقاضای برگزاری جلسه در خصوص محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر با کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا با امضای رسول پناه همراه بوده است.

همچنین رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در اولین جلسه پس از استعفای خود از سرپرستی باشگاه نیز شرکت کرده و گزارش عملکردی را به اعضا ارائه دهد و در انتخاب مدیرعامل جدید نیز حق رای دارد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مهدی رسول پناه باشگاه پرسپولیس فوتبال رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود

مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی، تعطیلات آخر هفته، یک روز جمعه است.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: در صورت تصویب لایحه، فقط دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری (غیر از دستگاه‌های ضروری) در استان‌های دیگر مانند تهران در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

یزدان‌پناه گفت: آنچه درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها مطرح شده است، شامل بخش خصوصی و دستگاه‌های ضروری مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز انتظامی نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترابی، اثرگذاری روی صد گل لیگ برتر!
  • تیم منتخب بهترین گلسازهای لیگ برتر ایران
  • ادامه فعالیت بارشی در جنوب کشور
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • فقط کارمندان دولت تعطیلند؛ بقیه مردم باید پنجشنبه‌ها کار کنند!
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • سرپرست فدراسیون شطرنج استعفای خود را پس گرفت
  • استعفای «پریدر» از سرپرستی شطرنج
  • مهدی تارتار دوباره سرپا شد (عکس)