Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@20:11:44 GMT

650 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان سرخسی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۵۸۰

650 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان سرخسی توزیع شد

حمیدی گفت: پیرو فرمایش اخیر مقام معظم رهبری درباره ورود گروه‌های جهادی به میدان برای کمک به افراد آسیب‌دیده از بحران کرونا، در گام نخست جهادگران سرخسی 650 بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان این شهرستان توزیع کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام داود حمیدی، مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: پیرو فرمایش اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند، «خیرین و مردم نیز باید وارد میدان شوند و به کمک این افراد (آسیب‌دیده از کرونا) بیایند، چراکه این کار جزو بهترین کارها و برترین وسایل نزدیک شدن به خدا است»، گروه‌های جهادی و خیریه‌های سرخس برای تحقق امر فرمانده پای‌کار آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: قرارگاه جهادی قرآن و عترت نهاد امامت جمعه سرخس، خیریه‌ها، گروه‌ها و قرارگاه‌ها جهادی و فرهنگی این شهرستان آمادگی خود را برای خدمت به مردم آسیب‌دیده از بحران کرونا پیش‌ازاین اعلام کردند و امروز هم آمادگی دارند تا به کمک نیازمندان بشتابند.

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خاطرنشان کرد: در گام نخست 650 بسته نوشت‌افزار امروز بین نیازمندان شهرستان سرخس به همت این قرارگاه، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان تصریح کرد: همچنین با برنامه‌ریزی انجام‌شده، در ایام میلاد پیامبر اعظم (ص)، امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، بسته‌های غذایی بین نیازمندان سرخسی به همت گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: گروه های جهادی بین نیازمندان گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان