Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@05:58:27 GMT

اجرای رزمایش دفاع از ادارات در کردستان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۶۱۸

اجرای رزمایش دفاع از ادارات در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد مومنی ظهر امروز در نشست ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان کردستان اظهار کرد: رزمایش دفاع از ادارات روز یازدهم آبان ماه در استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این رزمایش با همکاری کارکنان ادارات برگزار خواهد شد، افزود: براساس اجرای این رزمایش ادارات باید براساس دستورالعمل ابلاغی آمادگی لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان کردستان نیز در این نشست به تشریح دستورالعمل و برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج دانش‌آموزی در استان پرداخت و گفت: در صورت امکان باتوجه به شرایط کنونی برگزاری مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی در استان از طریق شبکه شاد انجام می‌شود.

اصغر عبدی‌فر دیدار تعدادی از دانش‌آموزان با نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه بیت‌المقدس و مدیرکل آموزش و پرورش استان را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان ذکر کرد.

وی با تاکید برفعالیت‌های غیرحضوری ویژه دانش‌آموزان استان در هفته بسیج دانش‌آموزی اضافه کرد: اجرای مسابقه پیامکی با همکاری صدا و سیمای استان، راه‌اندازی 21 کانال دانش‌آموز از جمله ایجاد کانال راهیان نور استان در شبکه شاد از جمله مهم ترین برنامه های این هفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با تبریک ماه ربیع الاول و فرارسیدن هفته وحدت و بسیج دانش‌آموزی و گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار ستیزی، گفت: در شرایط حاکم، تمام برنامه‌ها تحت شعاع شیوع کرونا قرار گرفته است.

رشید قربانی با تاکید بر ضرورت بزرگداشت مناسبت‌های پیش‌رو با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری و همچنین بهره‌گیری از فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها، اظهار داشت: رسالت ما ایجاب می‌کند با استفاده از ظرفیت‌ها، اهداف و فلسفه اجرایی مناسبت‌ها را به دانش‌آموزان منتقل کنیم.

وی با تاکید بر دقت در تولید محتوا و بارگذاری آن در فضای مجازی و تهیه و تولید بروشور، تراکت و غیره اظهار داشت: با بهره‌گیری از روش‌های مختلف می‌توان پیام  مناسبت‌ها را به دانش‌آموزان انتقال داد.  

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان نیز ضمن تبریک ایام و تقدیر و تشکر از پشتیبانی آموزش و پرورش استان از برنامه‌های بسیج دانش آموزی و فرهنگیان، خواستار اجرایی شدن دستورالعمل‌های ابلاغی در راستای هفته بسیج دانش‌آموزی شد.

آزادی‌پور بر ارزیابی، رصد و نظارت بر برنامه‌ها تاکید کرد و گفت: با بهره‌گیری از فرصت‌ها  باید برنامه‌های روشنگری و بصیرت‌افزایی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی انجام شود.

حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان نیز در ابتدای این نشست، محوریت جلسه را بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله سیزده آبان عنوان کرد و با اشاره به شرایط فعلی و تحت تاثیر قرار گرفتن شیوه اجرایی مناسبت‌ها به جهت شیوع کرونا، اضافه کرد: برنامه‌های دانش‌آموزی و راهپیمایی یوم الله سیزده آبان بدون حضور فیزیکی دانش‌آموزان و با بهره‌گیری از فضای مجازی و در بستر شاد انجام می‌شود.

وی از تدوین و ابلاغ دستورالعمل بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی و سیزده آبان به واحدهای اداری و آموزشی استان خبر داد و با بیان اینکه عمده فعالیت‌های پیش بینی شده به صورت غیر حضوری و در فضای مجازی انجام می‌شود، گفت: در سطح شهرستان‌ها و مناطق نیز با تشکیل کمیته دانش‌آموزی باید برنامه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود پیگیری و اجرایی شود.

انتهای پیام/2330/72

منبع: فارس

کلیدواژه: رزمایش دفاع از ادارات مومنی بسیج فرهنگیان کردستان هفته بسیج دانش آموزی بسیج دانش آموزی بهره گیری آموزش و پرورش دانش آموزان کردستان نیز مناسبت ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان از اول خرداد
  • اجرای نهضت ملی سواد سلامت آموزی در مدارس ۱۰ استان کشور
  • اجرای طرح «انتخاب مسیر زندگی» در البرز
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد
  • اجرای طرح «نهضت ملی سواد سلامت آموزی»