Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حضرت آیت‌الله نوری همدانی در پی ارتحال آیت‌الله سیدرضا فاضلیان، امام جمعه سابق ملایر و از علما و فضلای استان همدان، پیام تسلیتی صادر کرد.

  در این پیام آمده است: جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید حسن فاضلیان دامت توفیقاته؛

ارتحال عالم ربانی والد مکرم جنابعالی، مرحوم آیت الله آقای حاج سید رضافاضلیان رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن مرحوم عمر با برکت خودرا صرف ارشاد مردم و ترویج فرهنگ اهل بیت علیهم السلام کرد و وجودش مایه خیر و برکت برای آن منطقه محسوب می‌شد و آثار فراوانی در این راه از خود به جای نهاد. بی‌شک خدمات ارزنده این عالم خدمتگزار خصوصا امامت جمعه ملایر، در پرونده اعمالش ثبت و ضبط شد.

اینجانب درگذشت ایشان را به جنابعالی که الحمدلله در همان مسیر خدمتگزاری والد معظم گام برمی‌دارید؛ و به بستگان محترم و علاقمندان و ارادتمندان آن مرحوم، بویژه مردم ولایت مدار همدان و ملایر تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن فقید سعید مسئلت می‌نمایم.

حوزه علمیه قم
حسین نوری همدانی

++++++++++++++++++++++++

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر المومنین (علیه السلام): " إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلمَ فِی الْإِسْلَامِ ثلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ."

هرگاه عالمی  از دنیا برود رخنه‌ای جبران‌ناپذیر در اسلام ایجاد می‌شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمی‌پوشد.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید حسن فاضلیان     

ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان   
                                                                                                                    
ارتحال اسوه اخلاق و تقوا، فقیه پارسا و مجاهد عارف حضرت آیت‌الله حاج سید رضا فاضلیان ( قدس سره الشریف) که سال‌ها عمر بابرکت خویش را در درس‌های اخلاق و خطبه‌های جمعه و منبر و سنگرهای دفاع مقدس صرف ترویج معارف حقه دین مبین اسلام و تربیت تشنگان معارف مکتب اهل بیت(ع) کرد موجب تألم و تأثر شد.

عروج ملکوتی آن عالم جلیل القدر در روز امامت مولا و مقتدایش حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج) را به محضر آن امام همام، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های علمیه، جنابعالی، بیت مکرم ایشان، عموم مومنین و اهالی شریف استان همدان و شهرستان ملایر و سایر سوگواران این ضایعه را تسلیت عرض کرده و از پروردگار متعال صبر جمیل و شکیبایی برای همه عزیزان و آرامش ابدی در دریای بیکران رحمت الهی و حشر با ائمه اطهار(ع) و مقربان ربوبی را برای آن مرحوم خواهانم.                                                                                               
                                 جلال مرادی ؛ رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان همدان

++++++++++++++++++++++++

پیام تسلیت مسئولان سپاه انصارالحسین(ع) همدان در پی درگذشت آیت‌الله فاضلیان

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی مشترک درگذشت عالم ربانی آیت‌الله «سیدرضا فاضلیان» را تسلیت گفتند.

حجت‌الاسلام علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با صدور پیامی مشترک درگذشت عارف برجسته و عالم ربانی آیت‌الله «سیدرضا فاضلیان» را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا الله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عارف برجسته و عالم ربانی آیت‌الله «سیدرضا فاضلیان» موجب تاسف و تاثر شد.

این عالم مجاهد و انقلابی عمر پربرکت خویش را در راه علم و کسب و نشر معارف اسلامی و خدمت به اسلام عزیز سپری کرد و همواره در برهه‌های حساس یاریگر انقلاب بود.

ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به آستان مقدس حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده معزز و بازماندگان ایشان و مردم شریف استان همدان به ویژه شهرستان ملایر از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای ایشان رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسالت می‌‌نماییم.

++++++++++++++++++++++

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

 ارتحال عالم زاهد و پارسا، مربی نفوس و مجاهد انقلابی که در برهه‌های مختلف به ویژه در دوران دفاع مقدس به تأسی از حضرت امام خمینی(ره) نقش بسزائی در  هدایت مردم برای حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته و حوزه‌های علمیه استان از چشمه دانش و عرفان او در طی سال‌ها بهره‌مند شدند به پیشگاه حضرت بقیه‌الله‌الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری، علمای حوزه علمیه، مردم خداجوی استان که سال‌ها شاهد خطبه‌های عالمانه نمازجمعه او بودند و بیت شریف آن مرحوم به ویژه فرزند بزرگوار ایشان حجت‌الاسلام فاضلیان تسلیت گفته و رفعت درجه برای آن مجاهد عامل و صبری جمیل برای همه بازماندگان از درگاه ایزد منان خواهانیم

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

++++++++++++++++++++++

إذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

با اندوه فراوان، رحلت حضرت آیت‌الله #سیدرضا_فاضلیان که از علمای بزرگ استان همدان بودند و در عرصه‌های مختلف نقش تأثیرگذاری داشتند را به تمام مردم استان همدان، حوزه‌های علمیه، دوست‌داران این عالم ربانی و به‌خصوص بیت مکرم ایشان و به ویژه حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان تسلیت عرض می‌کنیم.

????بی‌شک فقدان این عالم برجسته که سال‌ها در سنگر دفاع از اسلام و انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نبودند، خسارت جبران‌ناپذیری برای جامعه اسلامی خواهد بود. از خداوند منان برای این عالم فرهیخته علو درجات و برای همه بازماندگان صبر جمیل آرزومندیم.

???? خانه مطبوعات استان همدان

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان پیام تسلیت آیت الله نوری همدانی شورای نگهبان آیت الله رضا فاضلیان حجت الاسلام استان همدان عالم ربانی آیت الله آن مرحوم برای آن حاج سید سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند

به گزارش "ورزش‌سه"، دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور در فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فردا چهارشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان برگزار می‌شود.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال تیم داوری این بازی را به شرح زیر انتخاب کرده و سوت آن را به دستان پیام حیدری داده است:

داور: پیام حیدری 
کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی 
ناظر: احمد صالحی

گفتنی است پیام حیدری چند روز پیش در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس و ملوان را سوت زد و حالا به اصفهان می‌رود تا یکی از حساس ترین مسابقات لیگ بیست و سوم را قضاوت کند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت‌الله مدرسی یزدی به مناسبت درگذشت «پرویز داودی»
  • پیام تسلیت رئیس مجمع تشخیص مصلحت در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • آیت الله نوری همدانی: مراکز علمی قم، نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • درخواست ویژه آیت الله نوری همدانی از جهان اسلام درباره اسرائیل
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • آیت‌الله نوری همدانی: در مقابل دشمن متحد و همراه رهبر باشید
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند