Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مصطفی سالاری در جلسه شورای راهبری مرکز ارتباطات و نظارت مردمی (۱۴۲۰) با بیان این که مقدمات توسعه این مرکز از منظر سخت افزار، نرم افزار و نیروی انسانی آماده شده است، افزود: طبیعتاً کاستی‌هایی هم وجود دارد که باید بازبینی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرکز ارتباطات نقطه ارتباطی بین سازمان و مخاطبان است و مردم می‌توانند بدون مراجعه به سازمان‌ها از طرق مختلف همچون تلفن، پیامک، ایمیل و وب سرویس‌ها در خواست خود را ارائه و پاسخ لازم را دریافت کنند.

سالاری ادامه داد: با توسعه مرکز ۱۴۲۰ برای بهبود مستمر فرآیندها باید آمادگی داشته و مطالبات مخاطبان در تماس با این مرکز با پاسخ فنی و کارشناسی مواجه و در نهایت منتج به بهبود فرایند و سیستم‌های این سازمان شود.

وی آموزش مستمر کاربران مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی منظم برای کاربران و ارزیابی مستمر عملکرد این مجموعه انتظار می‌رود که تحولی اساسی در پاسخگویی سازمان به جامعه ایجاد شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: با رونمایی از طرح توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان با افزایش پنج برابری تماس‌های روزانه روبرو شده و چهار هزار تماس روزانه با این مرکز به ۲۲ هزار تماس افزایش خواهد یافت و براین اساس توان پاسخگویی‌ سازمان نیز باید ارتقا یابد.

وی با بیان این که شخصا در مرکز ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی حاضر و مستقیما با بیمه‌شدگان گفت وگو می‌شود، اظهار داشت: معاونین و مدیران سازمان در این مرکز حضور می‌یابند و در جریان مسایل مخاطبان قرار می‌گیرند.

سالاری همچنین با تاکید بر این مهم که از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط با بیمه‌شدگان، بازنشستگان، کارفرمایان و دریافت نقطه نظرات آنها استفاده خواهیم کرد، گفت: برای ارتقای پاسخگویی از ابزارهای متعددی بهره گرفته تا امکان طرح سئوال و دیدگاه شرکای اجتماعی هم فراهم باشد.

در این جلسه مدیران و کارشناسان حوزه‌‎های مختلف نظرات خود در خصوص پیشرفت توسعه مرکز ارتباطات و نظارت مردمی را نیز عنوان کردند.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی  مصطفی سالاری ارتباطات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی مصطفی سالاری ارتباطات سازمان تامین اجتماعی مصطفی سالاری ارتباطات اخبار کنکور سازمان تامین اجتماعی توسعه مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین ۲۲ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با هدف پاسخگویی حداکثری به گردشگران و همشهریان تعداد کارشناسان پاسخگو به صورت موقت افزایش یافت تا بتوانیم در ارائه خدمت‌رسانی صف انتظار را به حداقل زمان ممکن برسانیم.

وی افزود: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده جمیع پیام‌های دریافتی در این مرکز در قیاس با مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۲۵ درصد افزایش یافته است که این موضوع مبین اعتماد شهروندان و گردشگران در این ایام به مرکز ارتباطات مردمی است.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: اینکه شهروندان و گردشگران کارشناسان مرکز ۱۳۷ را به عنوان یک مشاور امین برای خود تلقی می‌کنند را نکته‌ای مثبت تلقی و برای آینده نیز باید به‌گونه‌ای برنامه ریزی کرد تا بهترین پاسخگویی و پیگیری را به عنوان نماینده مردم داشته باشیم و با سرعتی بیش از پیش برای رضایت مردم حرکت کنیم.

قاسمی بیان کرد: در مدت مشابه سال گذشته تعداد تماس گردشگران ۴۹۹۴ تماس بوده که در سال جاری این آمار با رشد قابل توجه به ۶۵۹۲ تماس رسیده است.

وی از گردشگران خواست در صورت دسترسی به تلفن همراه هوشمند و اینترنت به نرم‌افزار «اصفهان من» مراجعه و یا با برقراری تماس تلفنی با شماره ۱۳۷ آخرین اطلاعات مورد نیاز خود در حوزه‌های مختلف همچون اقامت، گردشگری، مراکز بهداشتی و حمل‌ونقل را دریافت کنند.

رئیس اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش تماس‌های دریافتی در سال جاری گفت: از ابتدای سال جاری تا هشتم فروردین ۲۲ هزار و ۳۱۵ تماس با مرکز ارتباطات مردمی برقرار شده است.

وی تصریح کرد: هدف ما در شهرداری اصفهان و اداره ارتباطات مردمی بر این است تا گردشگران نوروزی بهترین خاطرات را در اصفهان در ذهن خود ثبت و ضمن پاسخگویی به سوالات آنان پیگیر مطالبات مرتبط با شهرداری آنها نیز خواهیم بود.

کد خبر 739772

دیگر خبرها

  • برقراری بیش از ۲۲ هزار تماس با ۱۳۷/ رشد ۳۲ درصدی تماس‌های گردشگری
  • ضرورت پاسخگویی سازمان محیط زیست درباره قطع ۴ هزار درخت
  • تسویه بیش از۲۱هزار میلیارد ریال ازمطالبات مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد تامین اجتماعی
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی مشخص شد
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • اقدام مطلوب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پاسخگویی به میهمانان نوروزی
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟