Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:32:33 GMT

چاپ هشتاد و سوم «قهوه‌ سرد آقای نویسنده» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۸۰۶

چاپ هشتاد و سوم «قهوه‌ سرد آقای نویسنده» منتشر شد

به‌گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «قهوه‌ی سرد آقای نویسنده» که به‌تازگی به‌عنوان پرفروش‌ترین رمان ایرانی دهه دوم قرن بیست‌ویکم شناخته شده، به‌تازگی توسط نشر نیماژ به چاپ هشتاد و سوم رسیده است. قیمت پشت جلد چاپ هشتاد و سوم این کتاب ۴۰,۰۰۰ تومان تعیین شده و تیراژ آن ۲۰۰۰ نسخه است.

اواخر سال گذشته چاپ هفتاد و دوم این کتاب با ویراست جدید و پیوست چند صفحه، در دسترس علاقه‌مندان کتاب در ایران قرار گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کتاب که رمانی معمایی و عاشقانه است، ماجرای نویسنده‌ای به‌نام آرمان روزبه را روایت می‌کند که در نوجوانی عاشق دختری می‌شود که پانزده سال از خودش بزرگ‌تر است و رمان با خاطره‌ای از این عشق آغاز می‌شود و در ادامه...

این رمان با تکنیک داستان‌های فرعی متعدد (spin-off) نوشته شده است به‌نحوی که هرکدام از این داستان‌های فرعی در دل کلیت داستان ساختمان کلی رمان را تشکیل می‌دهند.

روزبه معین لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه اراک دارد و تحصیلات متوسطه خود را در دبیرستان البرز به پایان رسانده‌است. چند نمایشنامه از او در دوران دبیرستان و دانشگاه روی صحنه رفته‌است. او در کنار نویسندگی در زمینه‌های مختلف هنری از جمله طراحی و شخصیت‌پردازی کارتونی (کاریکاتور) فعالیت می‌کند.

وی همزمان با تحصیل در دانشگاه، دوره‌های تئاتر و نویسندگی را نیز گذراند. معین فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان نویسنده با نمایشنامه‌نویسی آغاز کرد. معین از سال ۱۳۹۲ شروع به نوشتن رمان قهوهٔ سرد آقای نویسنده کرد و سال ۱۳۹۶ آن را به چاپ رساند و خیلی سریع تبدیل به یک رمان پرفروش شد.

کد خبر 5057561

منبع: مهر

کلیدواژه: نشر نیماژ تازه های نشر تجدید چاپ رایزنی فرهنگی تازه های نشر ترجمه معرفی کتاب ادبیات جهان دفاع مقدس انتشارات سروش تجدید چاپ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران کتاب انتشارات سوره مهر پرویز قاسمی نقد کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم

حجت الاسلام نبویان نویسنده کتاب  خلاصه  برجام آینه عبرت در مراسم رونمایی این کتاب گفت: این کتاب برای سهولت و به صورت خلاصه و مفید از کتاب ۶ جلدی نوشته شده است و سعی شده در این کتاب خواننده به صورت مختصر و مفید در جریان کم و کاستی و ضعف‌های قرارداد برجام قرار بگیرد.

نویسنده این کتاب افزود: این کتاب، به صورت خلاصه روایتی از روند مذاکرات، از سال ۸۲ تا سال ۱۴۰۰ را شامل می‌شود و سعی شده به عنوان سند، روند تاریخی مذاکرات را بررسی کرده و ایرادات و نقاط ضعف برجام بررسی و برای مخاطبان بیان شود. 

آیت الله کعبی در مراسم رونمایی از این کتاب با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی تمدنی است که سه ضلع دارد گفت: ضلع برخورداری از اجتهاد اصیل با توجه به مقتضیات زمان و تبیین و تعمیق آن، حوزه علم و فناوری با تلفیق ایمان و علم و ضلع اقتدار نظامی، دفاعی و امنیتی سه ضلعی است که بر پایه نظریه مقاومت است و با تلفیق این سه حوزه تمدن سازی محقق خواهد شد. 

 وی افزود: جوانان حوزه و دانشگاه باید نظریه تمدن اسلامی بر اساس انقلاب اسلامی را بشناسند و بستر سازی و زمینه سازی تحقق و گفتمان سازی تمدن سازی اسلامی در کشور را محقق نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • چرا در ایران از مارکز استقبال شد؟
  • نویسنده «بی‌تابی آرزوها» خانواده را بستر روایت قرار داده است
  • رونمایی از خلاصه کتاب برجام آینه عبرت در قم
  • ‌قهوه، کافه و دودی که از سر بر نمی خیزد
  • رونمایی از نخستین کتاب کوچکترین نویسنده قمی
  • «چامه» بهاری ویژه فیض شریفی
  • کتاب «خاتون و قوماندان» به چاپ هشتاد و پنجم رسید
  • زوال عقل با گابریل گارسیا مارکز نویسنده محبوب چه کرد؟