Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اختصاص 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه نیمه کاره سالن شش هزار نفری دهکده المپیک خبر داد.

صابر رحیمی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به پیگیری‌های چند ماه اخیر مسئولین استانی برای تکمیل پروژه ملی سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه، اظهار کرد: چند ماه پیش در دیداری که به همراه استاندار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به عنوان مجری این پروژه داشتیم، قول‌هایی برای تکمیل آن تا پایان امسال گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اخیرا هم رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفر به کرمانشاه بازدیدی از این پروژه داشت و قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل پروژه را داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در هفته‎‌های گذشته پیگیری‌های زیادی داشتیم تا بتوانیم قول‌هایی که گرفته بودیم را عملی کنیم و اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را بگیریم که خوشبختانه منجر به نتیجه شد.

وی از تخصیص 20 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه سالن شش هزار نفری کرمانشاه خبر داد و گفت: در روزهای گذشته توانستیم این اعتبار را برای این پروژه نیمه کاره ورزشی بگیریم.

رحیمی در ادامه بااشاره به پیشرفت 70 درصدی پروژه سالن شش هزار نفری دهکده المپیک کرمانشاه، گفت: این پروژه از مصوبات سفر سال 1390 مقام معظم رهبری به کرمانشاه است که تا سال 1396 به علت کمبود اعتبارات پیشرفت چندانی نداشت.

وی با تاکید بر اینکه این پروژه در حال حاضر فعال است، عنوان کرد: با تزریق اعتبارات جدید، سرعت اجرای پروژه شتاب بیشتری خواهد گرفت و امیدواریم تا پایان سال آن را از پیمانکار تحویل بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در ادامه از پیگیری برای جذب 13 میلیارد تومان اعتبار برای دیگر پروژه‌های ورزشی استان هم خبرداد و گفت: برای تکمیل برخی پروژه‌های ورزشی استان به این اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم آنها را به سامان برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سالن ورزشی پروژه ورزشی كرمانشاه استانی ورزشی سالن شش هزار نفری برای تکمیل پروژه میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد

ایسنا/یزد استاندار یزد گفت: در استان یزد ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام وجود دارد که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

مهران فاطمی در نشست بررسی طرح‌های نیمه تمام استان‌های یزد، هرمزگان، مرکزی و زنجان که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، با اشاره به وجود ۱۲۸۰ طرح‌ ملی و استانی نیمه تمام در استان یزد، گفت: از این تعداد، ۱۶۷ طرح‌ ملی و ۱۱۱۳ طرح‌ استانی است که در مجموع تکمیل آنها نیازمند ۱۱۷ همت اعتبار است.

وی در ادامه به آخرین وضعیت اجرای طرح‌های مذکور اشاره و خاطرنشان کرد: پیشرفت فیزیکی ۵۳۶ طرح‌ کمتر از ۵۰ درصد، ۲۴۱ طرح‌ بین ‌۵۰ تا ۷۰ درصد و ۳۳۶ طرح‌ بالای ۷۰ درصد است.

استاندار یزد با اشاره به عزم جدی دولت جهت تکمیل طرح‌های نیمه تمام شاخص و مورد مطالبه عموم مردم استان ها در قالب طرح «ایران یار»، اظهارکرد: براساس شاخص‌های ابلاغی طرح کشوری تکمیل طرح‌های نیمه تمام، طرح‌های اولویت دار استان یزد در دو گروه تقسیم بندی شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های مذکور در دو گروه طرح‌های «ملی_استانی» و «شهرستانی_ محلی» تعریف شده است، افزود: در گروه طرح‌های ملی_ استانی ۳۱ طرح‌ شامل چهار کلان طرح‌ اقتصادی و ۲۷ طرح‌ عمرانی قرار گرفته که تکمیل آن‌ها نیازمند ۱۲ هزار و ۴۹۰ میلیارد تومان اعتبار  است.

وی تعداد طرح‌های منتخب با ویژگی های شهرستانی_محلی را ۳۵۶ مورد دانست و تصریح کرد: از این تعداد ۱۸۶ طرح عمرانی و ۱۷۰ طرح اقتصادی هستند که تکمیل این طرح‌ها به ترتیب قریب به ۲۰ همت اعتبار و ۲۵ همت تسهیلات نیاز دارد.
 
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، فاطمی اظهار کرد: به منظور تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان یزد در قالب طرح مورد پیگیری دولت سیزدهم، دو سبد پیشنهادی مذکور مبتنی بر مطالبات و نیازمندی‌های مردم تدارک دیده شده است تا پس از نظرسنجی و اولویت بندی طرح‌ها، اقدامات مربوط به تکمیل آن ها انجام شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۳ پروژه ملی استان اردبیل در اولویت تکمیل است
  • شبکه کشاورزی مغان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار دارد
  • برای تأمین اعتبار با پیگیری جدی و نگاه همه‌جانبه ورود کنید
  • هیچ کلنگ‌زنی جدیدی در استان انجام نمی‌شود
  • گشایش سالن ورزشی شهدای روستای انارمرز جویبار
  • پروژه استخر سرپوشیده بردسکن همچنان ناتمام رها شده است
  • نگاه تحولی و حرکت جهادی لازمه حل معضلات تاریخی آذربایجان شرقی است
  • آیین افتتاح سالن ورزشی شهدا روستای انارمرز شهرستان جویبار
  • تکمیل زائرسرای ایثارگران نیازمند ۲۲ میلیارد تومان اعتبار است
  • تکمیل طرح‌های نیمه تمام یزد به ۱۱۷ همت اعتبار نیاز دارد