Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس بیانیه بیش از ۱۹۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حمایت از مدرسه تلویزیونی ایران را قرائت کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، علی کریمی فیروز جایی در نشست علنی امروز -سه شنبه، ۶ آبان ماه- مجلس شورای اسلامی بیانیه ۱۹۰ نفر از نمایندگان در حمایت از مدرسه تلویزیونی ایران را قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که با شیوع ویروس کرونا زندگی روزانه مردم غیور و پرتلاش ایران اسلامی مانند دیگر مردم جهان دچار اختلال شده است و به دنبال آن تعطیلی ناگهانی مدارس و مراکز آموزشی موجب خانه‌نشین شدن میلیون‌ها دانش‌آموز در سطوح مختلف تحصیلی را به همراه داشته و نتیجه آن ایجاد حفظ ناامیدی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها شده است، رسانه ملی در این مقطع حساس و سرنوشت‌ساز با محوریت معاونت سیما و با مأموریت به شبکه آموزش و با یاری شبکه‌های ۴ و قرآن و با همکاری وزارت آموزش و پرورش جلوه زیبایی از همکاری و هماهنگی را برای اعتلای دانش و فرزندان این مرز و بوم به نمایش گذاشتند.

و در یک اقدام جهادی و انقلابی رنگ تازه‌ای به آموزش و پرورش فرزندان این کشور کشیدند و زنگ مدرسه تلویزیونی ایران را به صدا درآوردند. این اقدام بزرگ که با میدان‌داری رسانه ملی و با همکاری وزارت آموزش و پرورش، معلمان دلسوز، دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان عملیاتی شد، سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت و برگ زرین دیگری در کارآمدی ایران اسلامی پدید آورد.

به گونه‌ای که ما معتقدیم امروز علاوه بر اینکه آموزش متوقف نشده است، بلکه این اتفاق مسیر آموزش را تغییر داده و عصر رسانه و معلم آغاز شده است و فرصت برابر آموزشی در اقصا نقاط میهن اسلامی برای همه دانش‌آموزان فراهم شده است، لذا با توجه به اینکه هنوز زیرساخت‌های اینترنت و دسترسی به گوشی‌های هوشمند برای همگان فراهم نیست، به همت متخصصان معاونت فنی سازمان صدا و سیما آنتن رسانه ملی در دورترین روستاها و مناطق کشور سیگنال‌رسانی شد و با استناد به نظر کارشناسان مربوطه با پیش بینی ادامه این اوضاع، ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از روند پخش مدرسه تلویزیونی ایران برای اعتلای بیشتر ایران اسلامی از رسانه ملی اعلام می‌کنیم.

این جانبان از تمامی استادان، معلمان و کارکنان دلسوز معاونت سیما به ویژه شبکه آموزش سیما که در برپایی مدرسه تلویزیونی ایران همت داشتند، تقدیر و تشکر و قدردانی کرده و انتظار داریم با کمک‌های مالی دولت پوشش تلویزیونی برای کل کشور ایجاد شود تا مناطق محروم بی‌نصیب نماند.

کد خبر 452021

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدرسه تلویزیونی مدرسه مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مدرسه تلویزیونی ایران رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید طریفی حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: ما امسال موافقت اصولی راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری را در ۳ استان خوزستان، آذربایجان غربی و گلستان اخذ کردیم. یک مدرسه سمپاد عشایری هم در استان فارس داریم که از سال‌های گذشته فعالیت می‌کرده اما در بقیه مناطق کشور مدرسه سمپاد عشایری نداشتیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار بود که پس از سال‌ها با راه‌اندازی این مدارس موافقت شد و برای سال تحصیلی پیش رو یکی از استان‌ها توانسته زیرساخت لازم را فراهم کند تا ما بتوانیم از مهرماه حدود ۴۰ دانش‌آموز در دوره اول متوسطه در گروه پسران در آذربایجان غربی داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: اکنون هم ثبت‌نام این مدرسه ادامه دارد و دانش‌آموزان عشایر استان آذربایجان غربی می‌توانند این مدرسه را انتخاب کنند.

به گفته طریفی حسینی این مدرسه به صورت شبانه‌روزی اداره خواهد شد و یک فضای آموزشی خوب و کاملاً استاندارد است که در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفته است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: در بین دانش‌آموزان عشایر، دانش‌آموزان بسیار با استعداد و بسیار باهوش و نخبه‌ای وجود دارد که بعضاً به خاطر مناطق عشایری و شرایط خاص زندگی آن‌ها، امکان تحصیل‌شان در مدارس شهری، سخت است و ما می‌خواهیم چنین مدارسی به صورت شبانه‌روزی در حوزه عشایر داشته باشیم تا بتوانیم این دانش‌آموزان با استعداد و نخبه را وارد و متناسب با استعدادشان زمینه مناسب و امکانات لازم را برای‌شان فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: از مهرماه برای این مدرسه دانش‌آموز جذب می‌کنیم و سال به سال پایه‌های این مدرسه تکمیل خواهد شد، در دوره دوم متوسطه و همینطور برای گروه دختران برنامه‌ریزی خواهیم کرد که تکمیل شود.

طریفی حسینی گفت: استان خوزستان و گلستان هم موافقت اصولی دارند و از سال تحصیلی آینده با توجه به تمهید مقدماتی که باید انجام شود و حساسیتی که ما در مدارس سمپاد داریم از نظر فضای آموزشی و معلم و … که باید تأمین شود، برای سال آتی این دو استان هم دانش‌آموز جذب می‌کنند و به تدریج در بقیه استان‌ها نیز این مدارس راه‌اندازی خواهد شد.

کد خبر 6080727

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • لزوم آموزش یک رشته ورزشى
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی مجلس: هرگونه خطای رژیم جعلی اسرائیل بدون پاسخ باقی نخواهد ماند
  • بیانیه نمایندگان اقلیت‌های دینی در حمایت از حمله به اسرائیل
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • حمایت خبرنگاران استان مرکزی از پاسخ مقتدرانه سپاه به صهیونیست‌ها
  • هنرمندان استان اصفهان از عملیات «وعده صادق» حمایت کردند
  • تقدیر نمایندگان مجلس از تولیدات قرآنی رسانه ملی