Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@04:44:07 GMT

جریمه ۶هزار خودرو برای نزدن ماسک

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۹۱۴

صراط:

سردار حسین رحیمی پیش از ظهر امروز در اجرای طرح مشترک امنیت سلامت‌محور با هدف پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد فرماندهی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس از نخستین روز‌های کرونا در کنار مدافعان سلامت ایستاده است، اظهار کرد: تقریبا در دو هفته گذشته تمام توان خود را برای مقابله با کرونا گذاشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تسنیم، رئیس پلیس تهران تصریح کرد: تمام توان پلیس در تهران مخصوصاً گشتی‌ها، پلیس راهور، پیشگیری، یگان امداد و حتی حدود ۵۰ گشت امنیت اخلاقی را برای کمک به بحث سلامت به کار گرفته‌ایم.

این مقام انتظامی افزود: ۱۵۰ گشت مشترک از سایر دستگاه‌ها نیز به کمک پلیس خواهند آمد تا مصوبه ستاد ملی کرونا اجرا شود، از چند روز گذشته برخورد‌ها با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی را شدت بخشیدیم و ۳۶۳ هزار تذکر به افرادی که ماسک زدن را رعایت نمی‌کردیم، دادیم.

وی با اشاره به بازدید از بیش از ۲۴ هزار واحد صنفی توسط پلیس اماکن در چند روز گذشته، گفت: ۷۱۰ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی را رعایت نمی‌کردند اخطار پلمب گرفته و ۱۳۹ واحد نیز پلمب شدند همچنین بالغ بر ۶ هزار و ۲۲ مورد اعمال قانون برای خودرو‌هایی داشتیم که خود یا سرنشین آن‌ها ماسک زدن را رعایت نمی‌کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: جریمه ماسک نزدن جریمه ماسک نزدن سرداررحیمی کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به اجرای «طرح نور» در استان، افزود: در این طرح، بر نظارت جدی اتحادیه‌ها و واحد‌های صنفی صاحبان واحد‌های صنفی باید در رعایت عفاف و حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
تیمور پورحیدری در حاشیه بازدید از فروشگاه‌های بزرگ استان، اجرای دقیق «طرح نور» با موضوع رعایت عفاف و حجاب را ضروری دانست و گفت: رعایت حجاب و عفت عمومی در مراکز خرید و فروشگاه‌ها بر عهده متصدی واحد صنفی است.
وی با تاکید بر رعایت قوانین در محل کسب و کار که تحت نظارت اماکن عمومی قرار دارند اضافه کرد: برخورد تعزیری برای عفت اصناف زیبنده نیست وهر واحد صنفی مکلف است به افراد بدحجاب خدمات ارایه ندهد و با اصنافی که در عمل به دستورات کم توجهی کنند برخورد قانون و به نیروی انتظامی معرفی خواهند شد. 
مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه رعایت حجاب قانون است و سرپیچی از قانون جرم محسوب می‌شود، گفت: کشف حجاب مساوی است با قانون شکنی، و پلیس براساس قانون با قانون شکنان برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • بیش از ۱۰ درصد کارمندان تسلا اخراج می‌شوند
  • صدور سند مالکیت برای بیش از دو هزار و ۶۰۰ واحد صنعتی در استان تهران
  • الزامی شدن رعایت حجاب در مراکز خرید و فروشگاه‌ها
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • تخلفات رانندگی در شب های تهران به اوج می رسد | ثبت یک میلیون و ۹۵۰ هزار تخلف رانندگی در سال گذشته
  • صفر تا صد برخورد با بی‌حجابی در خودرو ۱۴۰۳ + لیست پارکینگ‌ها و شرایط جریمه
  • ۱میلیون ۹۵۰هزار جریمه شبانه در سال ۱۴۰۲
  • ۱۴۱ هزار فقره توقیف خودرو در پارکینگ