Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرلشکر موسوی گفت: احترام به تمامیت ارضی و مرزهای رسمی بین المللی از اصول ماست و با تغییر آنها صد در صد مخالفیم

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر « سیدعبدالرحیم موسوی» در بازدید و بررسی وضعیت آمادگی پدافند هوایی، با تأکید بر حفظ امنیت مردم به ویژه مرزنشینان گفت: یگان‌های پدافند هوایی در منطقه شمالغرب تقویت شده و در صورت نیاز اضافه هم خواهند شد، آرامش مردم برای ما دارای اهمیت ویژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی تأکید کرد: احترام به تمامیت ارضی کشورها و حفظ مرزهای رسمی بین المللی از اصول شناخته شده ماست و تغییر در آن‌ها را تحمل نخواهیم کرد و با آن مخالفت داشته و داریم.

 

وی در مورد حضور عناصر تکفیری گفت: تروریست‌های تکفیری‌، داعش و صهیونیست ها، عناصری مطرود در همه عالم هستند و حضور آنها در هر کجا باعث ایجاد تنفر و نا امنی است. نیروهای ما همانطور که بارها اثبات کرده اند با حضور این عناصر در نزدیکی مرزهای خود با شدّت و بی اغماض برخورد خواهند کرد.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی دستوراتی جهت تقویت یگان‌های پدافند هوایی در منطقه به نیروهای پدافند ارتش و سپاه و نیروی هوایی ارتش صادر کرد

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: احترام تمامیت ارضی ارتش پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود

«شهریار حیدری» نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رییس‌جمهور به پاکستان، اظهار کرد: پاکستان یکی از کشورهای مهم در همسایگی ایران است و از آنجایی که ایران و پاکستان دارای اشتراکات دینی، فرهنگی و تاریخی زیادی با یکدیگر هستند، سفر رییس‌جمهور و دیگر مقامات کشورمان به پاکستان، بسیار مهم بوده و منجر به توسعه روابط دو کشور خواهد شد.

وی افزود: سفر رییس‌جمهور به پاکستان در شرایطی انجام شده که دولت جدید پاکستان به تازگی بر سر کار آمده است و قطعاً یکی از دغدغه‌های جدی ما آن است که دولت جدید پاکستان، اقدام جدی‌تری برای حفظ امنیت مرزها انجام بدهد.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: از آنجایی که ما مرزهای طولانی با پاکستان داریم، امنیت این مرزها بسیار مهم است و سفر رییس‌جمهور به پاکستان تأثیر به سزایی بر تقویت امنیت مرزهای کشورمان خواهد داشت.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: علاوه بر ضرورت توجه به مسایل امنیتی، قطعاً سفر رییس‌جمهور به پاکستان برای تقویت روابط دو کشور در حوزه مسایل اقتصادی نیز دارای اهمیت است و لازم است موانع تجاری روابط ایران و پاکستان رفع شوند.

کد خبر 6086178 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لحظه ترور یکی از رزمندگان سامانه پدافند هوایی حزب الله
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • بزرگداشت شهید قرنی در مرکز پدافند هوایی سمنان
  • پدافند هوایی روسیه ۱۰۴ پهپاد اوکراینی را سرنگون کرد
  • سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرزهای ایران می‌شود
  • جزئیات شلیک پدافند هوایی ارتش در اصفهان از زبان رئیس کمیسیون امنیت /با اردن تعارف نداریم، باید پاسخگو باشد /به هر حمله، پاسخ می دهیم
  • بی‌بی‌سی: عبور موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل
  • بی‌بی‌سی: موشک‌های ایران از پدافند هواییِ چند لایه اسرائیل عبور کردند
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم