Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@19:35:04 GMT

موضوع بیمه از زیرشاخه‌های اصلی کنترل کرونا است

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۵۹۹۱

موضوع بیمه از زیرشاخه‌های اصلی کنترل کرونا است

ابراهیمی با اشاره به اینکه سازمان های بیمه گر موظف به اجرای پروتکل های کرونا هستند، گفت: موضوع بیمه از زیرشاخه‌های اصلی کنترل کرونا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « یحیی ابراهیمی» امروز(6 آبان) در جمعی از خبرنگاران، با اشاره به وضعیت استان در پی شیوع ویروس کرونا، اظهار داشت: بیماران کرونایی برای بستری، درمان و استفاده از دارو باید تحت پوشش کامل بیمه‌ای قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم سلسله در مجلس شورای اسلامی و عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی بیمه سلامت کشور، با بیان اینکه سازمان‌های بیمه‌گر موظف به اجرای پروتکل‌های کرونا هستند خاطرنشان کرد: موضوع بیمه از زیرشاخه‌های اصلی کنترل کرونا است.

 

وی با انتقاد از اینکه پروتکل‌های مربوط به کرونا توسط برخی شرکت های بیمه کشور اجرا نمی شود، تاکید کرد: استمهال حق بیمه‌ها و کاهش نرخ بیمه تامین اجتماعی برای کارگر و کارفرما از دیگر موضوع های مهمی است که  دولت حق حقوق آن را بپردازد.

 

ابراهیمی با بیان اینکه یک میلیارد یورو از سوی رهبری به بخش کرونا تخصیص پیدا کرده است، اذعان داشت: این اعتبار صرفا باید در حوزه کرونا و موضوع بیمه هزینه شود.

 

وی خاطرنشان کرد: سازمان‌های بیمه‌گر خصوصی و دولتی موظف به اجرای پروتکل‌های کرونا هستند.

 

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی یادآورشد: پروتکل، تنها استفاده از ماسک نیست بلکه اجرای کامل پوشش بیمه‌ای از شاخص های این مهم است.

 

ابراهیمی در برخی موارد که شخصی به بیماری کرونا مبتلا می شود، خانواده‌ها نه تنها باید با غم از دست دادن عزیزانشان کنار بیایند بلکه باید حدود ۴۰ میلیون تومان بابت هزینه درمان پرداخت کنند، گفت: انتظار می رود دولت و بیمه های دولتی و خصوصی در این شرایط گرفتاری مردم برای رفع دغدغه های مردم تلاش کنند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: بیماری کرونا حمایت بیمه موضوع بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی خود نوشت:

بیشتر بخوانید: نامه به شورای نگهبان درباره معافیت مشمولان بالای ۳۵

««طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.»

انتهای پیام/

کد خبر: 1228183 برچسب‌ها بیمه

دیگر خبرها

  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • اصلاح طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی 
  • اصلاح طرح کنترل و سامان‌دهی اجاره بهای املاک مسکونی در مجلس
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد