Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین ، هزاران معترض قوانین کرونایی در چهار شهر ایتالیا یعنی تورین ، میلان، ناپل و رم و شهر بارسلونای اسپانیا به خیابان ها آمده اند و اعتراضات شدید خود را به اعمال قوانین محدودیت رفت و آمد و تعطیلی مشاغل نشان داده اند. بیشتر این معترضان از طبقات متوسط و رو به پایین ایتالیا و اسپانیا محسوب می شوند و تعطیلی مشاغل و اعمال محدودیت ها معیشت زندگی آنها را به مخاطره انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته هزاران شهروند ایتالیایی و اسپانیایی به خیابان ها ریختند و در اعتراض به قوانین قرنطینه ای و اعمال محدودیت ها شعار سر دادند. آنها خیابان ها را آتش زدند، به واحدهای تجاری خسارت وارد کردند و با نیروهای امنیتی درگیری شدیدی پیدا کردند.

آنچه در ادامه می بینید مروری بر تصاویر درگیری ها و اعتراضات شب گذشته است:

 

 

هزاران معترض به قوانین محدودیت رفت و آمد که باعث اخلال در درآمدها و فرونشستن اقتصاد شده به خیابان های بارسلونا ریختند و خیابان ها را به آتش کشیدند

 

 

 

در تورین ایتالیا هم مردمی که نسبت به تصمیمات دولت مبنی بر اعمال محدودیت های رفت و آمد و تعطیلی مشاغل کار را به جایی رساندند که به همه جا خسارت بزنند

 

 

 

در میلان، دیگر شهر پرجمعیت ایتالیا هم اوضاع بهتری وجود ندارد. مردم خشمگین می خواهند محدودیت های کرونایی و قرنطینه اجباری پایان بپذیرد

 

 

 

در ناپل ایتالیا هم مردم اعتراض می کنند و تجمعات وسیعی را برگزار کرده اند

 

 

 

 

ایالت کاتالونیای اسپانیا به شدت درگیر نزاع های خیابانی است

 

 

 

 

زد و خورد بین پلیس و مردم معترض صحنه های خشونت باری را در میلان رقم زده است

 

 

 

 

اعتراضات مردمی در بارسلونا بسیار جدی شده است. نیروهای امنیتی و ضدشورش شهر به حالت فوق العاده آماده باش هستند

 

 

 

 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کرونا کووید اعتراض تظاهرات شورش محدودیت ها خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ عبور صحیح از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ استفاده صحيح از قوانين راهنمایی و رانندگی در جوامع امروزی ما که هر روز به تعداد خودروها در خیابان افزوده می شود نیاز به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر بخصوص برای کودکان دارد تا با رعايت قوانین حادثه ای رخ ندهد، یکی از قوانين رد از چراغ راهنمایی و رانندگی و خط عابر پیاده است.

مردم چقدر این قوانین را رعایت می کنند و به آن احترام می‌گذارند.

{$sepehr_media_11036817_600_350 }

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد