Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در همایش فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان کردستان که با حضور معاونین و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد، اظهار داشت: بیش از هشت ماه است که اطلاع رسانی‌های وسیعی در راه پیشگیری و مقابله با کرونا توسط همه رسانه ها انجام می‌گیرد و اکنون کسی نیست که با این بیماری نا آشنا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه به هر دلیلی طیفی از افراد نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی بی تفاوت بوده و یا اعتقادی ندارند، افزود: فرمانداران به عنوان نمایندگان حاکمیت در شهرستان‌ها باید با جدیت و از هر ابزاری با کسانی که سلامت مردم و جامعه را به خطر می‌اندازند برخورد کنند.

مرادنیا حفظ‌ سلامت مردم و جان شهروندان را در شرایط کرونایی مهمتر از هر مسئله‌ای برشمرد و گفت: اگرحتی یک نفر به واسطه کم کاری یا بی‌توجهی هر مسوول و مدیری آسیب ببیند ما در مقابل آن مسوولیت داریم.

استاندار کردستان در پیش گرفتن سیاست‌های یکسان در سطح استان برای پیشگیری و مقابله با کرونا را ضروری دانست و اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی سلامت و بهداشت مردم همه پیش بینی‌ها و نیازهای استان طی هفته های آینده را در نظر بگیرد و برای تامین آنها برنامه ریزی انجام دهد.

وی اضافه کرد: در استان طرح‌ها و پروژه‌های بسیار بزرگ و تاثیر گذاری در دست اجرا و آستانه اتمام است که حتی بسیاری از فعالین سیاسی و گروه‌های مرجع از آن اطلاع ندارند.

مرادنیا شناسایی خواستار شناسایی اموال و املاک دولتی بلااستفاده در شهرستان‌ها شد و گفت: بخشی از هزینه ها و مخارج، نظیر تامین اعتبار پاداش بازنشستگان باید از محل همین اموال و املاک تامین شود، در نتیجه فرمانداران باید نسبت به شناسایی آن املاک و صدور سند برای آنها اقدام کنند.

وی افزود: اعتقاد دارم که تمرکز باید بر اتمام چند پروژه محدود باشد تا اینکه اعتبارات را در پروژه های گوناگون تقسیم کنیم و هیچ کدام نیز به نتیجه نرسد.

استاندار کردستان همچنین توجە بە واحدهای تولیدی و رفع مشکلات آنها را خواستار شد و اظهار داشت: فرمانداران در شهرستان ها نسبت به شناسایی واحدهای دارای مشکل اقدام کنند و اگر هر سرمایه گذار یا واحد تولیدی دچار مشکل بود نسبت به پیگیری و رفع آن اقدام خواهیم کرد.

در این جلسە معاونین استاندار کردستان و رئیس سازمان مدیریت و برنامە ریزی استان کردستان دربخش های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی و مسائل بودجە ای و اعتبارات بە بیان دیدگاه‌ها و برنامە های خود پرداختند و با فرمانداران بە گفتگو نشستند.

برچسب‌ها کردستان فرمانداران استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان فرمانداران استانداری کردستان کردستان فرمانداران استانداری کردستان اخبار کنکور شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی دکتر پرستو بخشی/با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود

به گزارش خبرآنلابن؛ جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور درباره فوت دکتر پرستو بخشی برگزار شد

فانا در خبری نوشت؛مصوبات جلسه فوق‌العاده هیات رئیسه مجمع عمومی سازمان نظام پزشکی کشور درباره فوت دکتر پرستو بخشی به شرح زیر اعلام شد:

١- تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی همکاران فوت شده با اولویت موضوع دکتر پرستو بخشی

٢- الزام و پیگیری عملی معاونت انتظامی و دادسراهای انتظامی سازمان و شهرستان‌ها در ورود به پرونده‌های مربوطه و برخورد انتظامی با خاطیان و مقصران احتمالی و جلوگیری از رخداد حوادث مشابه

٣- مکاتبه و رایزنی با مقام‌های عالیه کشور برای اصلاح برخی رویه‌های ناصواب سیستم آموزشی و کاری حاکم بر شرایط دستیاران و پزشکان مشمول خدمت ضریب کا و حل مشکلات مربوطه از طریق احتساب دوران دستیاری به عنوان شغل و نیز حفظ کرامت و منزلت و شان همکاران

۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888537

دیگر خبرها

  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • زمینه اشتغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • زمینه اشغال ۷۰۰ نفر به صورت مستقیم در اردستان فراهم می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی/ با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره خودکشی دکتر پرستو بخشی/با خاطیان و مقصران برخورد می‌شود
  • دستگیری باند قاچاق انسان در تایباد
  • متلاشی شدن باند قاچاق اتباع افغانستانی در تایباد
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • باند قاچاق انسان در شهرستان مرزی تایباد منهدم شد