Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: تنها راه پیشرفت کشور سرمایه گذاری در آموزش و پرورش است که یک برنامه منسجم را می طلبد.

عبدالله کیانی، امروز (سه شنبه_۶ آبان) در جلسه شورای اسلامی استان اصفهان، اظهار کرد: ضرورت دارد تمام مردم استان پروتکل های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنند و شهرداری ها در همکاری با ستادهای شهرستانی کم نگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط امروز سبب شده آموزش دانش آموزان به شکل مجازی برگزار  شود. آموزش در هیچ شرایطی نمی تواند متوقف شود هرچند که بار  مضاعفی را بر معلمان تحمیل می کند.

وی افزود: کشوری می تواند موفق باشد که در این حوزه عالی و مدون کار کند. امروز بزرگترین مزیت یک کشور نیروی انسانی آموزش دیده و امیدوار به آینده است. کشورهایی که مسیر توسعه را طی کرده اند امکانات چندانی نداشته اند، فقط سرمایه گذاری اصلی را در حوزه آموزش کرده اند.

کیانی گفت: تنها راه پیشرفت ایران سرمایه گذاری در آموزش و پرورش است که یک برنامه منسجم را می طلبد. رسیدگی به وضعیت معیشت معلمان و دقت در تالیف کتب درسی اهمیت دارد و جا دارد تاکید کنیم روند پیشرفت ریاضی و علوم در کشور ضعیف است.

به گزارش ایسنا، رئیس شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: نباید فراموش کنیم تمام کسانی که وظیفه هدایت کشور را بر عهده دارند در همین نظام آموزشی پرورش یافته اند.

وی ادامه داد: نمایندگان شوراهای استان ارسال طرح به شورای استان داشته باشند و شورای عالی استان ها باید طرح به مجلس و دولت بدهد که نیازمند ارسال طرح از شوراهای شهرستان ها است. طرح جامع مدیریت شهری و روستایی در مجلس مجددا در دستور کار قرار گرفته که ضرورت دارد شورای عالی استان ها به طور دقیق این قانون را بررسی کند و همه شوراها با رایزنی با نمایندگان حوزه انتخابیه مقدمات تصویب آن را فراهم کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی آموزش و پرورش استانی اجتماعی سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • شورای آموزش و پرورش بازوی اصلی دستگاه تعلیم و تربیت است
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • خسروپناه: تعلیم و تربیت اولویت اصلی شورای عالی انقلاب فرهنگی است
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان