Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج بازیکن تیم فوتبال تراکتور تبریز امروز به صورت اختصاصی به تمرین پرداختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شاگردان علیرضا منصوریان بعد از انجام بازی دوستانه برابر سپاهان به تبریز برگشتند و بازیکنان تمرین ریکاوری را پشت سر گذاشتند. تیم فوتبال تراکتور در حالی به اصفهان رفته بود که چند بازیکن این تیم به دلیل عدم آمادگی بدنی در تبریز ماندگار شدند تا تمرینات اختصاصی را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و محمد قادری همراه با تراکتور به اصفهان نرفته بودند و امروز (سه‌شنبه) هم جدا از تیم و به صورت اختصاصی تمرین کردند. 

حمید بوحمدان و هادی محمدی دو بازیکن فصل گذشته ذوب آهن امروز در کنار دژاگه، شجاعی و قادری تمرین کردند. بوحمدان هنوز قرارداد خود را با تراکتور امضا نکرده‌ است.

علیرضا منصوریان همچنان درصدد جذب دو بازیکن در خط حمله و دفاع است. منصوریان برای پر کردن جای ایمان سلیمی روی چند مدافع نظر دارد که یکی از آنها علیرضا ابراهیمی مدافع گل‌گهر سیرجان است.

الهامی: زمانی که مربی تراکتور شدم بلیت آمدن مربی خارجی هم گرفته شده بود

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال تراکتور تبریز فوتبال تراکتور تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)

ستاره ایرانی رم در کنار دو هم‌تیمی خود در تمرین دیده شد.

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون که روز دوم فروردین ماه امسال در دیدار تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 موفق به گلزنی شد و در لحظات پایانی نیمه نخست به دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت، پس از حدود 25 روز فاصله گرفتن از میادین دوباره به تمرینات گروهی بازگشته و با انگیزه بالا کارش را انجام می‌دهد.

ستاره ایرانی جالوروسی که دو روز قبل (سه‌شنبه) به تمرینات گروهی آ. اس. رم اضافه شد، شرایطی در تمرینات داشته که نشان از مصدومیت ندارد و در بازی درون تیمی عملکرد خوبی داشته تا آماده ادامه فصل شود.

سردار آزمون در تمرین روز گذشته جالوروسی در کنار لئاندرو پاردس و لورنزو پلگرینی، ستاره‌های آرژانتینی و ایتالیایی تیمش دیده شد و در کنار آنها عکس یادگاری گرفت.

ستاره ایرانی رم بعید است در مسابقه امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا مقابل میلان حضور پیدا کند، اما از رقابت‌های سری آ احتمالا به فهرست برگردد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امیدواری سردار آزمون به دائمی شدن قراردادش با رم سردار آزمون به رم رسید

دیگر خبرها

  • سهرابیان: تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور برسم
  • نساجی فاتح جنگ هواپیماداران! برگشت قائمشهر به لیگ
  • چاپ مجله اختصاصی برای یک بازی لیگ برتر! (عکس)
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • سردار آزمون در بغل قهرمان جهان (عکس)
  • گزارش اختصاصی از تمرین ذوب آهن پس از دربی اصفهان / فیلم
  • بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند به ترکیب سرخ‌ها
  • غیبت ادامه دار رافائل سیلوا در تمرین استقلال
  • بازیکن خارجی استقلال، همچنان زیر دستگاه!
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس