Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@00:43:30 GMT

سرقت سکه از شوهر، برای مهاجرت به کانادا

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۵۸۵

سرقت سکه از شوهر، برای مهاجرت به کانادا

 به‌گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  همشهری، چندی قبل مردی با مراجعه به کلانتری 123نیاوران از دستبرد سارقان به خانه‌اش خبر داد. او گفت: من 960سکه بهارآزادی در خانه‌ام نگهداری می‌کردم اما متوجه شدم که 660سکه سرقت شده است. به‌دنبال گزارش این سرقت، پرونده در اختیار مأموران پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات فنی در این‌باره کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران در بررسی صحنه سرقت دریافتند به‌دلیل اینکه ساختمان نگهبانی 24ساعته دارد و به‌جز سکه‌ها شی دیگری سرقت نشده و از سویی هیچ رفت‌وآمد مشکوکی به محل سرقت دیده نشده، به‌احتمال زیاد سرقت از سوی یکی از آشنایان شاکی انجام شده است. درحالی‌که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت دست‌نوشته‌ای در خانه پدر شاکی کشف شد که در آن نوشته شده بود «حق به حقدار رسید». این دست‌‌نوشته تردید مأموران در دست داشتن یکی از آشنایان شاکی در این سرقت را به یقین تبدیل کرد. از سویی مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پای همسر شاکی در میان است و به‌احتمال زیاد او سکه‌ها را سرقت کرده است.

به این ترتیب او به پلیس آگاهی دعوت شد و وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به سرقت سکه‌ها اعتراف کرد. متهم گفت: چون می‌خواستم به کانادا مهاجرت کنم و به پول نیاز داشتم سکه‌های شوهرم را سرقت کردم. او در ادامه گفت: 660سکه بهار آزادی شوهرم را فروختم و حدود 2میلیارد تومان به‌دست آوردم اما بعد فهمیدم که شوهرم شکایت کرده است.

متهم ادامه داد: برای اینکه تحقیقات پلیس را منحرف کنم نامه‌ای نوشتم و به یک کارگر افغان دادم تا در خانه پدرشوهرم بیندازد اما هیچ‌کدام از این کارها فایده‌ای نداشت و سرانجام دستم رو شد. سرهنگ سیدعلی شریفی، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران در این‌باره گفت: با شناسایی سارق و روشن شدن سرنوشت سکه‌های سرقت شده پرونده به شعبه10 بازپرسی دادسرای ناحیه یک تهران ارسال شد و تلاش‌ها برای دستگیری متهم متواری نیز ادامه دارد.

پربیننده ترین فروش موتور ۸۰میلیونی فقط ۶میلیون! جزییات ماجرای ضرب و شتم دختر جوان در آبادان اقدام زشت ۲زن جوان در تهران+عکس خودکشی در چالش مومو از شایعه تا واقعیت +عکس «پاکت پول» عروسی را عزا کرد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سرقت مهاجرت متهم بازجویی قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، رسیدگی به این پرونده از ۲۵ بهمن سال گذشته به‌ دنبال تماس زن جوانی با پلیس در رابطه با قتل زن همسایه در دستور کار پلیس قرار گرفت. تحقیقات اولیه نشان می‌داد مقتول و همسرش با هم اختلاف داشته و صحبت‌های ضد و نقیض همسر مقتول این فرضیه را مطرح کرد که جنایت خانوادگی است. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت دریافتند که همسر مقتول مدتی قبل در جستجوی آدمکش بوده است.

در نهایت، با کنار هم قرار دادن مدارک و شواهد پلیسی، مرد میانسال بازداشت شد و راز قتل همسرش را برملا کرد. وی گفت: به خاطر مشکلاتی که با همسرم داشتم، دو آدمکش اجیر کردم تا او را به قتل برسانند. من تمام اموالم را در اختیارم همسرم قرار داده بودم و حتی یک وام هم برای او گرفته بودم و مجبور شدم اقساط وام را خودم پرداخت کنم.

متهم ادامه داد: همسرم حتی حاضر نمی‌شد اموالی را که به نامش زده بودم، به من برگرداند. ما به خاطر اختلافاتی که داشتیم یک بار از هم جدا شدیم اما به خاطر بچه‌هایمان دوباره ازدواج کردیم.

با اعتراف مرد میانسال که کارمند بانک بود، هویت فردی که آدمکش‌ها را به او معرفی کرده بود و همچنین دو آدمکش اجاره‌ای برملا شد. در ادامه تحقیقات، در عملیات‌های جداگانه، هر سه متهم دستگیر شدند.

یکی از متهمان گفت: مدتی قبل به صورت غیرقانونی وارد ایران شدیم و بعد از آن در قبرستان‌ها به عنوان قبرکن کار می‌کردیم. زمانی که با پیشنهاد چندصد میلیون تومانی دستمزد برای قتل مواجه شدیم بلافاصله قبول کردیم. قرار شد طلاهای مقتول و ۱۰۰ میلیون تومان پول نقد را از شوهر وی برای این جنایت بگیریم. او عکس و مشخصات همسرش را به ما داد و روزی که همسرش در خانه تنها بود، به خانه‌اش رفتیم. اما نتوانستیم آدرس را پیدا کنیم، بنابراین به همسر مقتول زنگ زدیم. او خودش ما را تا نزدیکی خانه‌اش همراهی کرد و بعد از ما جدا شد و به محل کارش رفت.

وی افزود: صورت‌هایمان را با پارچه پوشاندیم و با کلیدی که از مرد میانسال گرفته بودیم وارد خانه‌اش شدیم. مقتول با دیدن ما شوکه شد. دهانش را گرفتیم و او را خفه کردیم. بعد هم به همسرش خبر دادیم که کار تمام شده است. طلاهای مقتول را سرقت کردیم و صد میلیون تومانی که به ما وعده‌اش را داده بود دریافت کردیم و راهی اسلامشهر شدیم. مدتی در خانه دوستم پنهان شدیم و تصور می‌کردیم که آب‌ها از آسیاب افتاده بعد دوباره راهی محل کار قبلی‌مان شدیم. قرار بر این بود مدتی که گذشت، طلاها را بفروشیم و از ایران برویم که دستگیر شدیم.

مردی که آدمکش‌ها را معرفی کرده بود نیز در تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد. با اعتراف متهمان، به دستور بازپرس جنایی پایتخت، آنها در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند و بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

کد خبر 845078 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • دزدی میلیاردی از برج لاکچری نیاوران توسط سه تبعه افغان
  • سرقت چندین میلیاردی از برج لاکچری نیاوران | خانه ۲ مهاجر کانادا غارت شد
  • سرقت میلیاردی از خانه ۲ مهاجر در برج‌های نیاوران
  • دزدی میلیاردی از خانه ۲ مهاجر کانادا در برج لاکچری نیاوران
  • سرقت ۱۰ میلیاردی نظافتچی از خانه‌ای در لواسان
  • قتل عجیب زن اول به دلیل ازدواج مجدد شوهر
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر | چرا مرد میانسال دستور کشتن همسرش را صادر کرد؟
  • اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر
  • به رنگ حمایت و همدلی در خانواده